خرید روغن ترانسفورماتور

مجموعه خریدارِ انواع و اقسام روغن ‌های صنعتی و ترانس را خریداری می نماید. بزرگترین حسن این مجموعه خرید روغن ترانس با قیمت بالا به صورت نقدی و در محل می باشد، خریدارِ بهترین و بزرگترین مرکز خرید روغن ترانسفورماتور در کلان شهر تهران می باشد.

 

خرید روغن ترانسفورماتور کار کرده یا مازاد بر نیاز

 بسیاری از تجهیزات مورد استفاده در صنعت برای کارکرد بهتر نیاز به موادی دارند تا عملکرد قطعات آنها را بهتر و با کیفیت تر نماید. روانکارها و روغن ها از جمله این مواد می باشند. فرمول شیمیایی این نوع روغن ها به گونه ای است که با شرایط خاص دستگاه و صنعت مربوط به آن  طراحی می شوند. روغن ترانس نمونه ای از روغن های تولید شده برای ترانسفورماتورهای الکتریکی می باشد.

ترانسفور ماتورها به دلیل نوع کار خود باید از روغن هایی استفاده کنند که عایق الکتریسیته باشد.  روغن ترانس یک ترکیب معدنی است که از تقطیر نفت به دست می آید و به عنوان عایق الکتریکی برای ترانسفورماتور به کار می رود. از آنجا که این ترکیبات برای دستگاههای حساسی به کار می رود باید در زمان خرید روغن ترانسفورماتور دقت بالایی صورت پذیرد.

 یکی از دلایلی که باعث اهمیت خرید روغن ترانس می شود  کاربرد این روغن برای عایق کاری  قطعات الکترونیکی می باشد زیرا از بالا رفتن دمای قطعات ترانسفورماتور در حین کار و آسیب و فرسایش در بلند مدت جلوگیری می کند..

نقش روغن در ترانسفورماتور چیست

  • خنک کنندگی
  • عایق الکتریکی
  • کمک به طول عمر زیادتر قطعات ترانسفورماتور
  • جلوگیری از ایجاد خوردگی در بخش های فلزی ترانسفورماتور
  • خاموش کردن جرقه الکتریکی در حین کار در سیستم

 

مشخصاتی که در خرید روغن ترانسفورماتور باید مورد توجه قرار بگیرد : 

  • نوع کارکرد
  •   مواد تشکیل دهنده روغن
  •  ویسکوزیته روغن
  •  پایداری روغن
  • وزن روغن
  • طول عمر روغن
  • هزینه

با توجه به نوع کاری که روغن  در سیستم قرار است انجام دهد باید آن را انتخاب کنید . قرار گرفتن دستگاه و روغن در شرایط آب و هوایی متفاوت باعث تاثیر در کارکرد آن در دستگاه می شود و همه اینها مواردی است که در زمان خرید روغن ترانس باید مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از موارد مهم در طول عمر روغن کیفیت آن می باشد. اگر کیفیت مواد مناسب نباشد در مدت زمان کوتاه ناچار به تعویض روغن می شوید و این در یک بخش صنعتی باعث ایجاد هزینه های بالا به فرد می شود. شرکت خریدارِ با بهره گیری از یک گروه خرید و فروش با تجربه، اقدام به راه اندازی بخش اختصاصی خرید و فروش روغن ترانس نموده است.

سرنوشت روغن های ترانس و دسته دوم  چه می شود

ادارات و سازمان هایی که به نوعی با ترکیباتی مانند روغن در ارتباط هستند، پس از گذشت زمان روغن ترانس کیفیت و خواص خود را از دست می دهد، شرکت خریدار راهکار مفیدی برای استفاده از این ترکیبات در نظر دارد. این شرکت به عنوان بهترین خریدار روغن ترانسفورماتور در تهران، خریدار روغن ترانس مازاد بر نیاز شرکت های بزرگ و کوچک می باشد.

پس از خرید روغن سوخته ترانس و خرید روغن ترانسفورماتور دسته دوم این روغن ها برای تصفیه و استفاده دوباره به  شرکت هایی که مسئولیت انجام این کار را دارند فروخته می شود تا دوباره به چرخه کار برگردند.

بدیهی است قیمت روغن ترانسفورماتور، قیمت روغن ترانس رکتیفایر تحت تاثیر مراحلی که برای بازسازی دوباره آن انجام می شود تغییر پیدا می کند. خرید روغن سوخته ترانسفورماتور برای مصارفی مانند  روان سازی و قالب سازی های پروژه های ساختمانی استفاده می شود.

 

انواع روغن ترانسفورماتور

در صنعت دو نوع روغن ترانس وجود دارد:

  • روغن پارافینی

این نوع از روغن ترانس اکسیداسیون پایینی دارد و به دلیل ایجاد رسوب ممکن است در کار دستگاه اختلال ایجاد کند. به همین دلیل استفاده از آن در محیط های گرم مورد توجه می باشد.

  • روغن نفتا

این نوع روغن اکسیداسیون کمتری نسبت به روغن پارافینی دارد و به دلیل اینکه در مسیر جریان روغن ایجاد رسوب و گرفتگی نمی کند بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. فروش روغن ترانسفورماتور با پایه نفتا بیشتر از نمونه پارافینی آن مورد توجه می باشد.

 

بهترین مرکز خرید و فروش روغن ترانس

از آنجا که روغن ترانس کاربردهای زیادی در صنایع مختلف از جمله صنعت برق و لوازم الکتریکی دارد.پس از گذشت زمان روغن ها به مرور خواص خود را از دست می دهد و دیگر مناسب استفاده در  تجهیزات الکترونیکی  و ترانسفورماتورها  نمی باشد.

ممکن است فکر کنید که دیگر این روغن ها قابل استفاده در صنعت نیستند و باید از چرخه استفاده خارج شوند. در حقیقت خرید روغن ترانسفورماتور  یک مرحله ای نیست. پس از پایان فعالیت این روغن در ترانسفورماتورها تازه چرخه جدیدی در نوع استفاده از روغن ایجاد می شود.

بسیاری از صنایع از جمله قالب سازی پروژه های ساختمانی استفاده بسیاری از روغن های کار کرده و دست دوم ترانس می کنند. خریدار روغن ترانسفورماتور کار کرده و خریدار روغن ترانس کار کرده صنایع ساختمان سازی و قالب سازی های هستند  که از این روغن ها برای قالب های مخصوص خود استفاده می کنند. قیمت روغن تراسفورماتور و قیمت روغن رکتیفایر با توجه به چند مورد دسته بندی می شود:

  • نوع روغن
  • تازه بودن یا دست دوم بودن روغن
  • میزان مورد نیاز

شرکت خریدار به عنوان یکی از خریداران دسته اول خرید روغن ترانس و خرید ضایعات انواع  وسایل ضایعات، کارکرده، دسته دوم و مازاد بر نیاز را به صورت عمده و نقدی و با قیمت مناسب از مشتری خریداری می نماید. شما با اطمینان می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از شرکت خریدار تهیه کنید و در مورد کیفیت آن کاملا مطمئن باشید.

قیمت روغن ترانس

مجموعه خریدارِ دارای مزیت های بسیار زیادی است که یکی از این مزیت ها گستردگی فعالیت این مجموعه خواهد بود که از علت این گستردگی ها می ‌توان به روش فروش روغن به صورت حضوری و غیر حضوری به این مرکز را نام برد.

از دیگر مزیت‌ های بسیار مهم در این مرکز، قیمت روغن ترانسفورماتور در این مرکز بوده که نسبت به مراکز دیگر بسیار بالاتر است. افرادی که قصد فروش روغن های خود به این مجموعه را دارند می توانند قیمت های بالایی را به ازای ارائه روغن های خود دریافت نمایند. قیمت روغن ترانس رکتیفایر نیز با توجه به کیفیت خود میزان بالایی بوده و افراد می ‌توانند هزینه بالایی برای فروش روغن های خود به دست بیاورند.

4/5 - (4 votes)
Call Now Buttonتماس فوری با ما