خرید ضایعات چدن

برای آن که بتوانیم به مفهوم دقیقی از ضایعات چدن برسیم می‌ بایست تعریف کلی آن را بیان کنیم، ضایعات چدن به ضایعاتی می گویند که ابعاد آن ها کمتر و عمدتا کمتر از 50 سانتی متر باشد. ضایعات چدن از آلیاژهای به خصوصی که بین ۲.۱ تا ۶.۲ درصد کربن دارد، ساخته می‌شود. چدن جزء مواردی است که در صنایع گوناگون استفاده شده و انواع مختلفی از آن وجود دارد. زمانی که چدن در صنایع، کالا یا محصولی به کار رفت، وقتی عمر مفید آن گذشت یا به علت ضربات و شرایط محیطی به آن صدمه وارد شد و دیگر بلا استفاده بود جزء ضایعات چدن محسوب می شود. مجموعه خریدارِ در زمینه خرید ضایعات چدن فعالیت دارد.

اکنون نیاز است تا ضایعات چدن مجددا بازیافت شود و در صنایع تولیدی دوباره از آن بهره برد تا بتوان محصول یا خدمات دیگری را از چدن ساخت. چدن ها از راه ذوب دوباره سنگ آهن همراه با آهن و فولاد های قراضه ساخته شده و به دست می‌آیند و ضمن عملیات گوناگون برای حذف عناصر ناخواسته در چدن به فسفر و گوگرد نیاز است تا بسته به نوع کاربرد حجم کربن های موجود در چدن سیلیسیوم تا حد مناسبی کاسته شود.

 

طرز تبدیل ضایعات چدن درشت به ضایعات چدن ریز

اگر ضایعات چدن درشت را به وسیله آسیاب یا روش هایی از این دست به قسمت های کوچکتر تبدیل کنیم ضایعات چدن ریز به دست می آید. خرید ضایعات چدنی توسط مجموعه خریدار انجام می شود. خریدار چدن ضایعاتی با بهترین قیمت این مرکز است که لوازم شما را از درب منزل تحویل می گیرد.

فروش ضایعات چدن نیز پس از بازیافت آن ها و تبدیل آن ها به انواع لوازمی که مورد احتیاج خودرو سازان و سایر مراکز صنعتی می باشد نیز بر عهده این مجموعه است. بهترین خریدار ضایعات چدنی مجموعه خریدار است که با پرسنل خود بهترین عملکرد را در زمینه خرید و بازیافت ضایعات چدنی دارند. خرید و فروش ضایعات چدن بر عهده این مجموعه است که انواع ضایعات چدن را  با قیمتی استثنایی برای شما انجام خواهد داد.

 

انواع چدن

  • چدن خاکستری
  • چدن داکتیل
  • چدن سفید
  • چدن مالیبل

 

چدن خاکستری

چدن خاکستری خصوصیت ویژه ای دارد که چدن گرافیکی مقطع شکست آن به رنگ خاکستری می باشد. اساس بخش اعظم کربن به شکل آزاد در آنها رسوب می کند. چدن های خاکستری از لحاظ شکل گرافیک به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند:

  • چدن های خاکستری با گرافیک های کلوخه یا شکوهی
  • چدن های خاکستری با گرافیک های ورقه ای
  • چدن های خاکستری چشم گاوی

 

چدن داکتیل

داکتیل یا چدن نشکن زمینه فریتی پرلیتی یا هر دو با کره ای دارد که این مواد باعث می شود تا چدن نشکند. زمانی که در فرآیند انجماد قرار می‌گیرد کربن آن به شکل گرافیکی و کره ای یا گلوله ساخته می شود.

 

چدن سفید

چدن های سفید از حجم کربن کمتر و سرعت سرد کردن بیشتری تشکیل و به دست می آیند. رنگ این نوع چدن سفید بوده و در صنایع گوناگون به کار برده می شود.

 

چدن مالیبل

به تنهایی چکش خوار بوده و از نوع چدن های هیپو بیوتیکی کم آلیاژی یا غیر آلیاژی هستند. ایجاد گرافیک های کره ای فشرده و عملیاتی که روی آن انجام می شود، آن را برای کارهای سخت و محکم فراهم می سازد.

 

انواع ضایعات چدن

ضایعات چدن به قسمت های مختلفی تقسیم می شوند این تقسیم بندی در زمان فروش ضایعات چدنی و یا خرید آن ها به شدت نیاز است. در ادامه عنوان شده اند:

  • بدنه سیلندر ریز
  • کلاچ
  • میل بادامک
  • کاسه چرخ
  • و غیره

 

قیمت خرید ضایعات چدن

به طور معمول اختلاف قیمت ضایعات چدن درشت با ضایعات چدن ریز بسیار کم و در حد اغماض است. ولی قیمت ضایعات استیل معمولا از قیمت ضایعات چدن بیشتر می باشد. موارد مذکور به کاربرد و بازیافت آن ها بستگی دارد و به راحتی نمی توان قیمت خرید ضایعات چدن را بیان کرد.

ضایعات چدن چگونه به دست می آیند؟

زمانی که چدن ساخته شده از آن در تولید بهره برده می شود و انواع لوازم ، دستگاه ها و ابزارها از چدن تولید می‌ شوند. این لوازم عمر مفید نسبتا بالایی دارند ولی در اثر شرایط محیطی  و در اثر ضربه دیدن یا هر فعالیت دیگری به مواد زائد تبدیل شده که ضایعات مجدد قابلیت بازیافت را داشته و می‌توان بعد از بازیافت و تولید دوباره آن را بازیافت نمود و در صنایع گوناگون از آن ها استفاده کرد و در جهت تولید آن ها را به کار برد.

 

بهترین خریدار ضایعات چدن در تهران

امروزه مراکز بسیار زیاد و بزرگی هستند که ضایعات چدن را خریداری کرده و بعد از خرید ضایعات چدن آن را بازیافت کرده و در کارخانه‌ها عملیات ذوب و تجدید روی آن ها صورت می پذیرد تا سوراخ چدن های بازیافت شده اصلاح گردد و از آن مجددا آلیاژ خالص بدست آورد و بتوان آن را دوباره بعد از بازیافت و ذوب شدن در اختیار تولید قرار داد.

متاسفانه مجموعه ها و افراد بسیار زیادی اقدام به خرید ضایعات چدن از افراد ، شرکت ها و مناقصه ‌ها می‌ نمایند که قیمت خرید آنها بسیار بسیار پایین بوده و قیمت مناسبی را بابت خرید چدن نمی پردازند و همین دلیل موانع خرید و فروش ضایعات چدن بی شمار بوده و فروش چدن از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

در صورتیکه شما و مجموعه تان قصد فروش ضایعات چدن را دارد و تمایل دارید ضایعات چدن خود را با بهترین قیمت و به صرفه به فروش برسانید همین امروز با شرکت خریدار و مجموعه ما تماس بگیرید تا چدن های شما را با قیمت بسیار مناسب و به صرفه از شما خریداری نماییم و از آن در تولید مجدد و کمک به تولید ملی بهره ببریم.

 

خدمات گسترده خریدارِ

مجموعه خریدار با خرید ضایعات چدنی و بازیافت آن ها راه همواری را برای عدم آسیب محیط زیست فراهم ساخته است برخی از خدمات گسترده این مجموعه از قرار زیر است:

  • خرید ضایعات آهن غرب تهران
  • خرید ضایعات آلومینیوم
  • آشنایى با جدیدترین روش بازیافت
  • بهترین خریدار ضایعات
  • خرید ضایعات آهن تناژ بالا
  • خرید ضایعات استیل
  • خرید ضایعات آهن
  • خرید ضایعات چدن
  • خرید ضایعات سرب
  • خرید ضایعات مس

اگر ضایعات چدن روی هم انباشته شود به قبرستانی از ضایعات تبدیل خواهد شد که نمی‌توان آن را مجددا در خدمت تولید استفاده کرد. در صورتی که ضایعات چدن به شکل بسیار مطلوبی بازیافت شده و دوباره برای کارخانه ‌های مربوطه ارسال گردد و عملیات ذوب و روی آنها صورت پذیرد مجددا می توان آن را در تولید صنایع گوناگون استفاده کرد.

 

خرید و فروش ضایعات چدن

خرید و فروش ضایعات چدن امری آسان بوده که طی آن آسودگی و فراغ خاطر برای فروشنده را به همراه خواهد داشت چرا که ضایعات چدن ضمن جاگیر بودن و اشغال بخشی از انبار به محیط زیست نیز صدمات جبران ناپذیری را وارد می کند در همین راستا مجموعه خریدار با خرید ضایعات چدنی توانسته بخش بزرگی از معضلات شما را هموار سازد.

این شرکت می تواند قیمت خرید ضایعات چدن را برای مشتریان محترم تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهد چرا که بر تعهد خود که همان مشتری مداری هست پایدار بوده و رضایت مشتری از سود اهمیت بیشتری دارد. با افتخار می توانیم اعلام کنیم که بهترین خریدار ضایعات چدنی در این منطقه شرکت خریدار است که با فروش ضایعات چدنی و بازیافت آن ها توانسته رضایت همگان را کسب کند. این مجموعه به طور کلی در زمینه خرید ضایعات کامپیوتر فعالیت دارد.

 

خرید ضایعات چدن در تهران

در صورتی که شما ساکن یکی از مناطق تهران هستید و  قصد فروش ضایعات چدن را دارید و تمایل دارید این ضایعات را با بالاترین قیمت به فروش برسانید، خریدار بهترین پیشنهاد برای شماست. این مرکز خرید ضایعات چدن به شما این اطمینان را می دهد کلیه ضایعات چدن شما را با قیمت بسیار مناسب و کاملا به صرفه از شما خریداری می کند.


خرید ضایعات چدن در جنوب تهران

اگر در مناطق جنوب شهر چون علی آباد، جوانمرد، دولت آباد، نازی آباد، جوادیه، مولوی، شوش، راه آهن و به طور کلی در یکی از محله های جنوب شهر تهران سکونت یا کسب و کاری دارید و قصد داریم ضایعات چدن خود را بفروشید این مرکز آماده است تا کلیه ضایعات شما را با قیمت بسیار مناسب از شما بخرد.

 

خرید ضایعات چدن در شمال تهران

اگر در مناطق شمال شهر مانند تهران ، اقدسیه، ولنجک، کامرانیه، دربند، زعفرانیه، اوین، تجریش ، شهرک نفت، چیذر، کاشانک، دارآباد، جوزستان، ، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، امام زاده قاسم هستید و به دنبال جایی برای فروش ضایعات چدن خود هستید، خریدار بهترین انتخاب است

 

خرید ضایعات چدن در شرق تهران و غرب تهران

 این مرکز خرید ضایعات چدن در غرب تهران و شرق تهران را هم پوشش می دهد. اگر ساکن یکی از محله های شرق یا غرب تهران هستید و ضایعات چدنی چون ظروف چدنی میل بادامک، بدنه سیلندر ریز، صفحه کلاچ، کاسه چرخ و انواع چدن دارید.

چنان چه مقدار زیادی از ضایعات چدن بر روی دستتان مانده که نمی دانید آن ها کجا انبار کنید برای فروش چنین ضایعاتی در غرب یا شرق تهران به خریدارِ اعتماد کنید که آن ها را با توجه به قیمت روز ضایعات مس از شما می خرد.

 

سوالات متداول در ارتباط خرید ضایعات چدن

اگر حجم زیادی ضایعات چدن در تناژ بالا داشته باشیم آیا شما تمام آن ها را به صورت یک جا می خرید؟

بله خریدارِ کلیه ضایعات چدن شما را وزن می کند و قبل از بارگیری به تسویه می پردازد

آیا برای حجم زیادی از ضایعات چدن دستگاه های مورد نیاز فراهم است؟

بله خریدارِ مجهز به انواع و اقسام دستگاه ها برای حمل و بارگیری می باشد.

آیا هزینه حمل و نقل و بارگیری ضایعات چدن رایگان است؟

بله کلیه هزینه حمل و نقل با مرکز فروش ضایعات خریدارِ است و شما هزینه بابت آن پرداخت نمی کنید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما