خریدار مانیتور خراب

خرید مانیتور خراب

مهم‌ترین سؤالی که در حوزه خرید و فروش مانیتور خراب پرسیده می‌شود؛ این است که چه کسی این قبیل محصولات را با قیمت خوب و منصفانه خریداری می‌کند؟

جهت پاسخ به این پرسش، ابتدا مشخصات خریدار مانیتور خراب را بیان کرده و پس از آن به معرفی بهترین مرکز خرید چنین کالاهایی می‌پردازیم؛ همچنین توضیحات مختصری درباره اهداف خریدار مانیتور از کار افتاده، بیان می‌کنیم.

 

خریدار مانیتور خراب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بی‌تردید مهم‌ترین انتظاری که ما از یک خریدار مانیتور سوخته یا خراب داریم، این است که کالا را با بالاترین قیمت ممکن از ما خریداری کند. نکته قابل ذکر این است که علاوه بر رعایت انصاف، اعلام قیمت خوب، نیازمند بررسی دقیق و کارشناسانه محصول است؛ از این رو خریدار مانیتور خراب، باید تا حدودی با اجزای تشکیل‌دهنده این محصول، کاربرد این اجزاء، همچنین نحوه بازیافت ضایعات مانیتور آشنا باشد.

یکی از ویژگی‌های بهترین خریداران کالاهای خراب و ضایعاتی، ارائه خدمات در اسرع وقت است؛ به بیان دیگر بسیاری از فروشندگان مانیتور خراب، انتظار دارند که خریدار، به محل زندگی یا کار آنها مراجعه کند.

یکی دیگر از مشخصات مورد انتظار از خریدار مانیتور غیر قابل استفاده، این است که کلیه مناطق شهر را پوشش دهد. این مسئله، به‌خصوص در مورد کلان شهری مانند تهران، بسیار مهم است.

 

برای فروش مانیتور خراب به کجا مراجعه کنیم؟

برای فروش مانیتور خراب به کجا مراجعه کنیم؟

در پاسخ به سؤال بالا، قصد داریم، بزرگترین مرکز خریدار مانیتور خراب را معرفی کنیم. این مرکز، خریدارِ نام دارد. دفتر این شرکت، در تهران و اتوبان آزادگان (علی آباد قاجار) واقع شده است؛ اما در همه نقاط شهر فعالیت کرده و هیچ محدودیتی در ارائه خدمات ندارد.

جهت آشنایی بیشتر با مجموعه خریدار ضایعات، می‌توانید، به سایت شرکت مراجعه کنید. خبر خوب این است که شما برای فروش محصولات ضایعاتی خود نیاز به مراجعه حضوری ندارید. کافی است، درخواست خود را ثبت کنید، تا کارشناسان مجموعه به محل شما مراجعه کرده، کار بررسی، قیمت‌گذاری و خرید را انجام دهند. شایان ذکر است که اعزام نیرو به محل، همچنین حمل و نقل مانیتور خراب، هیچ هزینه‌ای برای فروشنده ندارد.

نکته دیگری که باید گفت، این است که مجموعه خریدارِ، سامان‌دهی به خرید و فروش کالاهای ضایعاتی و استفاده مفید از آنها را در دستور کار خود قرار داده است؛ اما هدف اصلی مجموعه، محافظت از محیط زیست، همچنین کمک به اشتغال و کارآفرینی است.

ناگفته نماند که سایت نام برده، خریدار انواع مانیتور خراب با هر تعداد ممکن است. به‌واسطه این مجموعه می‌توانید، حتی مانیتورهای سوخته و بسیار قدیمی را با شرایط مناسب، به فروش برسانید.

 

اجزای قابل بازیافت مانیتور از کار افتاده

هر خریدار مانیتور خراب، می‌داند که این بخش از رایانه نیز از بردهای الکتریکی تشکیل شده است. در ساختار داخلی این وسیله، فلزاتی یافت می‌شوند که برخی از آنها بسیار گران‌قیمت هستند.

مهم‌ترین بخش قابل بازیافت مانیتور، سیم‌های مسی موجود در آن است. مس در زمره فلزات مهم و پرکاربرد قرار می‌گیرد. علاوه بر اینها بدنه پلاستیکی مانیتور نیز مصارف خاص خود را دارد.

 

مزایای بازیافت ضایعات مانیتور

به طور کلی خریدار رایانه خراب و مانیتور ، علاوه بر جنبه اقتصادی تجارت ضایعات، دو هدف زیر را دنبال می‌کند:

  • بازگشت مواد اولیه ارزشمند به‌خصوص فلزات به چرخه صنعت و تولید
  • محافظت از محیط زیست

در توضیح موارد بالا باید اضافه کرد که فلزاتی مانند مس و پلاتین که در اجزای الکتریکی رایانه موجود هستند، محدودیت منابع دارند؛ از این رو بازیافت آنها به شیوه صحیح، از هدر رفتن منابع جلوگیری می‌کند.

رها کردن ضایعات کامپیوتری در طبیعت، بسیار آسیب‌زا بوده، سلامت گیاهان، حیوانات و حتی انسان‌ها را با خطر مواجه می‌کند؛ چرا که این ضایعات، حاوی مواد سمی از جمله سرب هستند. در مورد مانیتور به‌خصوص لامپ‌‌های تصویر آن، موادی به‌شدت سمی دارند؛ به همین علت گفته می‌شود که مانیتور شکسته، خطرناک است.

شایان ذکر است که مدفون شدن قطعات الکترونیکی در خاک نیز باعث آلودگی آن خواهد شد و آلوده شدن خاک، آلودگی آب و هوا را در پی دارد. با توجه به این موارد، بازیافت ضایعات مانیتور، جهت حفظ سلامت محیط زیست، ضروری میباشد.

 

مراحل بازیافت مانیتور ضایعاتی

مراحل بازیافت مانیتور ضایعاتی

اولین کاری که هر خریدار مانیتور خراب، باید برای بازیافت محصول انجام دهد، حمل‌ونقل آن به شیوه صحیح است؛ زیرا شکسته شدن مانیتور، نه تنها باعث خروج مواد سمی شده و خطرناک است؛ باعث از دست رفتن بخشی از مواد قابل بازیافت نیز خواهد شد. بدیهی است که حمل و جا‌به‌جایی مانیتور شکسته باید با احتیاط بالایی انجام شود.

مراحل اصلی بازیافت مانیتور ضایعاتی عبارتند از:

  • جداسازی اجزای مانیتور
  • بازیافت مواد پلاستیکی
  • بازیافت مواد فلزی
  • بازیافت مس (آخرین و مهم‌ترین مرحله)

 

قیمت خرید مانیتور خراب

خریدار مانیتور خراب، قیمت‌گذاری این محصول را بر اساس شاخصه‌های مختلفی از جمله نوع مانیتور (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی و غیره) و مواد سازنده آن انجام می‌دهد؛ همچنین برند محصول، مدل و ابعاد نیز به نوبه خود اهمیت دارند؛ اما مهم‌ترین مسئله، میزان خرابی نمایشگر است؛ به عنوان مثال قیمت خرید یک مانیتور سوخته با صفحه شکسته، به مراتب ارزان‌تر از قیمت مانیتوری با ظاهر سالم است که عملکرد آن با اختلال مواجه شده است.

 

سؤالات متداول پیرامون خریدار مانیتور خراب

آیا مجموعه خریدارِ، فقط خریدار مانیتور ضایعاتی است؟

خیر. این مرکز، نه تنها اجزای غیرقابل استفاده رایانه، بلکه کلیه محصولاتی را که ضایعات محسوب می‌شوند، خریداری می‌کند.

قیمت خرید مانیتور سوخته در سایت خریدارِ چقدر است؟

قیمت مانیتور سوخته، وابسته به عوامل گوناگونی مانند جنس مواد تشکیل‌ دهنده محصول و سلامت ظاهری مانیتور است.

چگونه مطمئن شوم که مرکز خریدارِ، مانیتور من را با قیمت خوب خریداری می‌کند؟

پس از ثبت درخواست، کارشناسان خریدارِ به محل اعزام شده و کار قیمت‌گذاری را انجام می‌دهند. کافی است، این قیمت را با قیمت اعلام شده از سوی دوره‌گردها مقایسه کنید.

5/5 - (1 vote)
Call Now Buttonتماس فوری با ما