خریدار لوله ضایعاتی

 

در برخی از تولیدی ها و یا کارخانجات، کیفیت تولیدی محصول پایین تر از استانداردهای در نظرگرفته شده می باشد و در نتیجه به عنوان ضایعات فروخته می شود.خرید لوله ضایعاتی یکی از ضایعات که بسیار پر رونق می باشد . فروش این ضایعات به صورت کیلویی بوده و شرکت خریداره، بزرگترین خریدار لوله ضایعاتی در تهران می باشد.

 

ضایعات به چه نوع موادی گفته می شود:

در برخی از تولیدی ها و یا کارخانجات، محصول تولیدی با استاندارد در نظر گرفته شده مطابقت ندارد و این امر باعث می شود که از چرخه تولید و استفاده خارج شود، و در نتیجه به عنوان یک محصول ضایعاتی به فروش می رسد. بیشترین مصرف در ضایعات، می باشد. خرید لوله ضایعاتی بیشتر برای کارخانجاتی مناسب می باشد که قصد بازیابی آن محصول واستفاده از مواد خام آن را دارند.

انواع ضایعات:

  •  آلیاژی: مانند چرخ دنده، فنرهای برش خورده، آهن آلاتی از جنس منگنز و کروم.
  •  گالوانیزه: محصولاتی که روکش گالوانیزه ای دارند مانند کانال کولر، لوله آب.
  •  روغنی: شامل ورق هایی با ضخامت کمتر از یک سانتی متر می شود.
  •  ویژه: شامل محصولاتی مانند میلگرد ها، پروفیل ها، ناودان، تیر آهن.
  •  سوپر ویژه: شامل ورق های روغنی زنگ خورده، نبشی، خرده میلگرد.
  • درجه یک: شامل شوفاژ، آبگرمکن، ورق ترانس، سیم و مفتول.
  •  درجه دوم: شامل بدنه ماشین، اگزوز، بشکه.
  • ضایعات ممنوعه: مانند ادوات جنگی و قلم جوش.
  • ضایعات درجه سوم: شامل کمترین کیفیت مانند سیم، حلب، فیلتر و غیره.

وزن ضایعات:

به سه دسته سبک بار، متوسط بار، و سنگین بار تقسیم می شوند. سبک بارها وزنی حدود  500 کیلو گرم تا 800 کیلوگرم را شامل میشود. ضایعات متوسط، وزنی معادل 800 کیلو گرم تا 1 تن را شامل می شوند و ضایعات سنگین بیشتر از یک تن می باشند. این وزنها در متر مکعب حساب می شوند.

 

خرید لوله ضایعاتی درجه دوم

با توجه به گسترش ساخت و سازها، شاهد بوجود آمدن انواع لوله های ضایعاتی هستیم. ضایعات در حال حاضر، به یکی از منابع مهم  برای تامین مواد اولیه بسیاری از فراورده های آهنی به حساب می آید.

خرید لوله ضایعاتی در واقع یک شغل به حساب می آید و شرکت های بسیاری در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند. ضایعات بدست آمده با توجه به نحوه تولید و فرآوری و آلیاژهای استفاده شده در آن کاربرد های متفاوتی دارد. در نتیجه این اختلاف قیمت باعث می شود تا قیمت فروش ضایعات لوله متفاوت باشد.

در بسیاری از جاهایی که ساختمان سازی انجام می شود، انواع ضایعات از جمله  ضایعات لوله آهنی، لوله پلیکا، ضایعات لوله پلی اتیلن، و لوله مقوایی تولید شود.

نوعی دیگر از ضایعات وجود دارند مانند بلوک ها آجر ها، که باید دفع شوند یا به یک جای مناسب، انتقال یابند. اما پسماند های دیگری وجود دارند مانند پسماند های مسی، آهنی، آلومینیومی که قابل بازیافت می باشند.

بهترین مرکز خرید لوله ضایعاتی در تهران:

شرکت خریداره، یکی از بزرگترین خریدار لوله ضایعاتی و همچنین ساختمانی و لوازم اداری خانگی در کشور می باشد، در لیست زیر به تعدادی اندکی از مواد قابل خرید ضایعات در شرکت خریداره اشاره شده است:

  •  خریدار ضایعات لوله پلی اتیلن
  • خریدار لوله ضایعاتی
  • خریدار ضایعات لوله آهنی

خرید ضایعات لوله پلی اتیلن:

دسته ای از پلیمر ها می باشد که دارای ماندگاری بسیار زیادی هستند، و در نتیجه باعث آسیب به محیط زیست می شوند، بنابراین، بازیافت این نوع ضایعات میتواند علاوه بر کسب و کار، باعث حفظ محیط زیست شود. پلی اتیلن ها در واقع همان پلاستیک ها می باشند.

این محصولات بعد از مدتی استفاده، فرسوده و شکسته می شوند، و در نتیجه دیگر کارایی خود را از دست می دهند و جزو ضایعات می شوند. برای اطلاع از قیمت روز ضایعات لوله پلی اتیلن، میتوانید در قسمت تماس با شرکت خریدارِ، فرم مربوطه را تکمیل، و در کوتاه ترین زمان، پاسخ دهی انجام شود.

انواع ضایعات پلی اتیلن:

  •  ضایعات اتصالات پلی اتیلن
  •  ضایعات لوله در هنگام نصب
  • ضایعات گرانول پلی اتیلن
  • ضایعات پلی اتیلن در فرایند تولید

قیمت لوله ضایعاتی

با توجه به اینکه، در تیراژهای بالا، فروش لوله ها را به صورت مزایده اعلام می نمایند، بهتر است که در مورد قیمت ها اطلاعی داشته باشد. در واقع قیمت لوله ضایعاتی را نمی توان ثابت در نظر گرفت و پیوسته در حال تغییر می باشد.

 قیمت خرید ضایعات لوله آب

این ضایعات به 3 قسمت تقسیم می شوند، ضایعات لوله آبرسانی، ضایعات لوله آب پلاستیکی، و ضایعات لوله آب آشامیدنی. قیمت میانگین برای این نوع ضایعات از کیلویی 12 هزار تومان شروع می شود. البته این قیمت برای مقدار بالای 80 تن می باشد.

 قیمت خرید ضایعات لوله آهنی

لوله های آهنی در مدل های مختلف وجود دارد، از جمله، لوله های داربست و اتصالات، لوله های گاز، لوله های صنعتی با ضخامت 160، لوله های مانیسمان، و غیره. میانگین قیمت این لوله ها از کیلویی 10 هزار تومان تا 20 هزار تومان می باشد.

قیمت لوله آب ضایعاتی

قیمت خرید این مدل لوله نیز با توجه به تناژ و جنسآن متفاوت می باشد.

5/5 - (2 votes)
Call Now Buttonتماس فوری با ما