خریدار کاغذ باطله

همان طور که می دانید کاغذها از بریدن چندین درخت تولید می شوند. اما با فروش کتاب و کاغذ باطله و بازیافت دوباره آن ها به جز دریافت مقدار قابل توجهی پول می توانید در کاهش از بین رفتن این درختان نیز سهمی داشته باشید. خریدارِ به عنوان خریدار کاغذ باطله و کارتن و انواع کاغذهای قابل بازیافت به صورت جزئی یا کلی با بهترین قیمت اقدام به خرید کلیه کاغذ باطله می کند. این مرکز در جهت خرید ماشین آلات فرسوده خرید لوازم اداری فرسوده خرید لوازم یدکی مازاد بر نیاز خرید لوازم منزل دست دوم خرید ضایعات فلزی نیز توانسته است با قیمت عالی رضایتمندی مشتریان خود را کسب کند.

 

کاغذ باطله خود را دور نیندازید!

فروش کاغذ باطله

اگر تعداد زیادی کاغذ باطله مانند: کتاب، روزنامه، کارتن های مختلف، جعبه های کاغذی و یا هر کاغذ دیگری دارید می توانید آن ها با قیمت مناسبی به خریدارِ بفروشید. پس اگر صاحب شرکت یا سازمان دولتی هستید که روزانه با انبوه زیاد کاغذ باطله مواجه می شوید پیشنهاد ما این است که آن ها را دور نریزید.

خرید کاغذ باطله اهداف فراوانی برای کسب منافع اقتصادی در پی دارد. با جمع آوری کاغذهای باطله و کارتن های بلااستفاده از سطح شهر یا داخل منازل و ادارات محیط زیست سالم تری خواهیم داشت.

 

انواع کاغذهای قابل بازیافت

در فرایند خرید کاغذ باطله کارشناسان ما کاغذها را از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار می دهند و تنها ضایعات کاغذی را خریداری می کنند که قابل بازیافت باشند. در ادامه به انواع کاغذهای غیر قابل بازیافت اشاره می کنیم

  • کاغذهای کثیف

کاغذهایی که به هر نحوی کثیف شده باشند قابل بازیافت نیستند. مثال مقواهای پیتزا یا هر نوع کاغذی که آغشته به مواد غذایی شده باشد الیاف کاغذ را خراب می کند و همین امر مرحله پایانی بازیافت را با مشکل مواجه خواهد کرد.

  • کاغذهای روغنی

کاغذهایی که در تماس با مواد غذایی روغنی شده یا در اثر برخورد با مواد نفتی آسیب دیده هستند نیز غیر قابل بازیافت هستند. در مرحله نهایی بازیافت این چربی ها از چسبندگی الیاف ممانعت می کنند و کیفیت را کاهش می دهند.

 

  • کاغذهای با چاپ رنگی

کاغذهای با چاپ سیاه و سفید تنها کاغذهایی هستند که بازیافت خواهند شد. اگر روزنامه، مجله، کتاب و کاغذ باطله با چاپ رنگی در اختیار داشتید بهتر است آن ها جدا کنید چرا که قابل بازیافت نیستند.

  • کاغذهای با لایه سلفون

اگر در ساختار کاغذ باطله شما از پلاستیک استفاده شده باشد، یا حتی یک لایه سلفون داشته باشد، قابل بازیافت نیست.

 

  • کاغذ باطله قبلا بازیافت شده

از آن جایی که کاغذها فقط یک بار بازیافت می شوند. کاغذ باطله تولید شده از مواد بازیافتی هم امکانی برای بازیافت نخواهد داشت.

خریدار کاغذ باطله در محل

 بهتر است بعد از جمع آوری مقدار مشخصی از ضایعات کاغذ باطله، مقوا، کارتن انواع کاغذ بهتر است آن ها در محیطی امن، خشک و خنگ نگهداری کنید، ما کلیه کاغذهای باطله شما را با پیشنهاد بالاترین قیمت در محل مورد نظرتان از شما می خریم. به این شکل شما هم بابت خرید ضایعات پول دریافت می کنید و هم اینکه به داشتن شهری زیبا و کاهش زباله گردی در سطح شهر کمک می کنید.

 

بهترین خریدار کاغذ باطله در تهران درب منزل :

فروش کاغذ باطله خانگی

محله های تحت پوشش خریدارِ در تهران روز به روز بیشتر می شود. هدف ما از خرید کاغذ در کلیه مناطق تهران، اشتغال زایی و  کمک به حفظ محیط زیست و زیبایی شهر است. فقط فراموش نکنید که در صورت ریختن کاغذ در سطل زباله بازیافت آن ها امکان پذیر نیست چون همراهی آن ها با زباله های تر کاغذهای باطله را خیس می کند و از کیفیت آن ها می کاهد.

پس اگر زیبایی شهر برایتان مهم است و شما خود را در مقابل طبیعت مسئولیت پذیر می دانید، هر گونه کاغذ باطله، کارتن، مجله، روزنامه، مقوا و هر چه با کاغذ ساخته می شود را به خریدارِ بسپارید.

خریدار کاغذ باطله در شمال تهران

چنان چه داخل یکی از محله های شمال تهران، فرشته، قیطریه، دارآباد، اقدسیه، ولنجک، کامرانیه دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، تجریش ، شهرک نفت، چیذر، کاشانک، جوزستان، شهرک محلاتی، فرمانیه، دزاشیب،آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک و … هستید و حجم زیادی کتاب مجله یا کاغذ باطله دارید، مرکز تفکیک بهترین انتخاب برای فروش آنهاست.

خریدار کاغذ باطله در جنوب تهران

اگر شما ساکن یکی از محله های جنوب شهر مانند: نازی آباد، جوانمرد قصاب، یاخچی آباد، علی آباد، خزانه، مولوی، افسریه، کیانشهر، شوش، شهرک مسعودیه، جوادیه، و دولت آباد، راه‌آهن هستید یا کسب و کاری دارید که حجم زیادی ضایعات کاغذ از آن بر جای مانده است، ما همه آن ها را با قیمت بالا از شما می خریم.

خریدار کاغذ باطله در شرق تهران

اگر شما در شرق تهران زندگی می کنید یا کسب وکاری در یکی از محله های تهرانپارس، فرجام، سراج، نارمک، حکیمیه، هنگام،  علم و صنعت، بلوار پروین، مهران، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان و هروی دارید، چنانچه قصد فروش کاغذهای بی استفاده خود را دارید، می توانید با خریدارِ تماس بگیرید.

 خریدار کاغذ باطله در غرب تهران

برای افرادی که در غرب تهران صاحب شرکت یا اداره ای در یکی از محله های غرب تهران مانند: گیشا، جنت آباد، شهرک اکباتان، آزادی، شهر زیبا، دهکده المپیک، پونک، ستارخان صادقیه، بلوار فردوس، ، شهران، طرشت، تهرانسر، محله چیتگر، حصارک هستید هستند یا در منزل حجم زیادی کاغذ دارند که نمی دانند با حجم این ضایعات چه کنند.

آخرین قیمت کاغذ چند است؟

تمام ضایعاتی که می توان دوباره بازیافت کرد و به چرخه تولید بازگردانند، قیمت مشخصی دارند که کاغذ باطله هم قیمت مصوبی دارد. اما در کل خرید کاغذ باطله و انواع ضایعات کاغذی به صورت کیلویی محاسبه می شوند. برای کسب اطلاعت بیشتر در خصوص قیمت انواع کاغذ باطله با بخش فروش خریدارِ تماس بگیرید.

 خریدار کاغذ باطله با بالاترین قیمت

خریدارِ به عنوان کلیه کاغذهای باطله و دورریختنی شما را با قیمت پایین تر از همکاران دیگر از شما می خرد. جهت دریافت آدرس خریدار کاغذ باطله با ما تماس بگیرید. ما در این مرکز تفکیک به شما اطمینان می دهیم که رقم پیشنهادی ما برای به حدی مناسب است که شما بارها برای فروش کاغذ باطله خانگی خود در تهران مجددا با مرکز ما تماس می گیرید.

تفاوت قیمت کاغذ باطله در چیست؟

به طور کلی کلیه کاغذها به صورت سیاه سفید یا رنگی چاپ می شوند. از آن جایی که کاغذهای سیاه سفید با جوهر و مرکب نوشته شده اند قیمت بیشتری دارند و بعد از بازیافت می توانند به شکل محصولات کاربردی تر در بیایند.

دسته دیگر کاغذهایی هستند که چاپ رنگی دارند. از این کاغذها بیشتر برای کارتن مقوا یا شانه تخم مرغ استفاده می شوند. برای همین ارزان تر از کاغذهای سیاه و سفید هستند.

سوالات متداول در رابطه با خرید کاغذ باطله :

آیا خریدار کاغذ باطله در درب منزل هستید؟

بعد از تماس کارشناسان ما در محل مشتری اعزام می شوند و در کمترین زمان کاغذ باطله را به صورت نقدی از شما خریداری می کنند. بله میتوانید با کارشناسان تماس بگیرید در کمترین زمان ممکن در محل مشتری حضور پیدا کرده و کاغذ باطله شما را با بهترین قیمت بصورت نقدی خریداری میکنند.

قیمت کاغذ باطله چگونه تعیین می شود ؟

قیمت خرید هر نوع کاغذ باطله بسته به کیفیت آن و نوع آن متغیر می باشد.

اگر هر ماه حدود یک تن کاغذ باطله داشته باشیم، شما خریداری می کنید.

خریدارِ هیچ محدودیتی در خرید مقدار کاغذ باطله ندارد. شما هر مقدار کاغذ باطله که داشته باشید ما خریدار کاغذ باطله شما هستیم.

5/5 - (4 votes)
Call Now Buttonتماس فوری با ما