خریدار ماشین اوراقی

خریدار ماشین اوراقی

خودروهای فرسوده با دمیدن هوای کثیف شهر را آلوده می کنند. بهترین کار برای داشتن شهری با آلودگی کمتر این است که این ماشین ها را از رده خارج و آن ها را اوراق کنید. شاید ماشین شما برای سال 1357 به قبل است یا اینکه یک تصادف شدید باعث شده است تا ماشین شما آسیب ببیند، بهترین انتخاب خریدارِ است. ما مرکز خرید ضایعات هستیم که یکی از عمده ترین چیزهایی که می خریم، ماشین فرسوده است که به آن ماشین اوراقی هم می گویند. در ادامه در ارتباط با مرکز خریدار ماشین اوراقی اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

خرید ماشین فرسوده در تهران 

خریدار ماشین فرسوده

ماشین های فرسوده هم مثل وسایل دور ریختنی دیگر بخشی از ضایعات را تشکیل می دهند و قابلیت بازیافت مجدد دارند. هر نوع ماشین آلات یا ماشین سواری، ماشین سنگین اوراقی دارید، با هر مدل یا برندی، می توانید آن ها را با قیمت مناسب به خریدارِ بفروشید. ما برای محیط زیست سالم تر آن ها را اوراق و به کارخانه های ذوب فلزات و صنایع فولادسازی می فرستیم.

 

ضایعات ماشین 

بدنه خودرو از جنس فلز ساخته شده است و دوباره می توان آن را در قالب محصولات کاربردی دیگر بازیافت و از آن ها استفاده کرد. آلیاژی که داخل بدنه ماشین از آن استفاده شده، می توانند از هر نوعی باشد.

به ضایعات بدنه ماشین آهن قراضه هم می گویند. آهن قراضه از فلزاتی مانند مس، قلع، روی و نافلزاتی مانند گوگرد و فسفر تشکیل شده است. البته درصد مصرف و نوع آهن قراضه هم مد نظر است. آهن قراضه به صورت درجه یک درجه دو درجه 3 و درجه 4 دسته بندی می شود.

 

نحوه اوراقی کردن ماشین

وقتی ماشینی به عنوان ماشین اوراقی به فروش می رسد. آن را به وسیله بالابرها روی یک در بر می گردند. بعد با دستگاه های هوا قطعاتی چون گیربکس و موتور و قطعات دیگر را از بدنه جدا می کنند. بدنه خالی را به اتاق پرسکاری می برند و در ابعاد مختلف برش می زنند. و بعد به کارخانه ذوب آهن می فرستند. البته قطعات دیگر را نیز به شکل دیگری اوراق می کنند.

 

بهترین خریدار ماشین فرسوده و اوراقی

خریدار ماشین اوراقی در تهران

معاون محیط زیست از وضعیت خودروهای فرسوده که هوا را به شدت آلوده می کنند از مردم خواسته تا ماشین های خودشان را وارد خیابان های شهر نکنند. خریدارِ به عنوان خریدار ماشین اوراقی در تهران تلاش می کند تا بتواند خودرو اوراقی و فرسوده شما را با بهترین و بالاترین قیمت از شما بخرد تا بتوانیم محیط زیست سالمی داشته باشیم و شما هم علاوه بر اینکه بابت آن پول دریافت می کنید، سهمی هم در ایجاد هوای پاک تهران داشته باشید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خودروهای اوراقی

خریدارِ به عنوان بهترین خریدار ماشین های ایرانی و خارجی فرسوده و اوراقی بیشترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد. اما در حال حاضر ماشین های خارجی یا آمریکایی مانند شورلت بلیز و خودروهای خارجی دیگر گران تر به فروش می رسند. از آن جایی که تقاضا برای قطعات آن ها بیشتر و قطعات آن ها از جنس مرغوب تری ساخته شده است. اما خودرویی چون پیکان را به شکل کیلویی با در نظر گرفتن بالاترین قیمت تصویب شده از شما می خریم و برای تولید وسایل کاربردی دیگر به کارخانجات مربوطه می فروشیم.

برخی از خودروهای کمیاب تر قدیمی کمیاب تر هستند پس طبیعتا قیمت بالاتری دارند. البته میزان سالم بودن ماشین هم روی قیمت فروش ماشین اوراقی تاثیر می گذارد.

همان طور که می دانید خودرو اوراقی بیش از سایر خودروهای استاندارد سوخت مصرف می کنند و با به میان آمدن در خیابان و جاده ها نفس شهر را می گیرند و آلودگی ایجاد می کنند. بهترین کار این است که آن ها را به خریدار ماشین اوراقی تهران بفروشید.

 

کلام آخر 

هیچ چیز بهتر از زندگی در شهری با هوای پاک نیست پس بهتر است ماشین های اوراقی خود را از چرخه حمل و نقل خارج کنید و برای داشتن محیط زیستی بهتر بکوشید. برای تعامل هر چه بیشتر با محیط زیست ماشین های اوراقی خود را به خریدارِ بفروشید. ما بهترین خریدار ماشین آلات فرسوده و  کلیه ماشین های اوراقی هستیم. برای فروش ماشین های اوراقی قدیمی با شماره های داخل سایت خریدارِ تماس بگیرید.

مانند هر کالای دیگر ماشین ها هم تاریخ مصرف دارند. در صورتی که تاریخ انقضای آن ها تمام شود دیگر نباید در سطح شهر تردد کنند و بهترین راهش اوراقی کردن آن هاست و فروش ماشین های اوراقی به خریدارِ است. خدمات خریدارِ به جز خرید ماشین سنگین اوراقی ماشین اوراقی شامل موارد زیر نیز می شود:

  • خرید ماشین آلات فرسوده
  • خرید لاستیک فرسوده
  • خرید روغن سوخته
  • خرید ضایعات فلزی
  • خرید ضایعات آهن
  • خرید لوازم اداری فرسوده
  • خرید کامپیوتر فرسوده
  • خرید ضایعات روی
  • خرید لوازم یدکی مازاد بر نیاز
  • خرید ضایعات آلومینیوم

 

سوالات پرتکرار در خصوص خرید ماشین اوراقی

خریدار ماشین اوراقی چه قیمتی برای خرید خودروی فرسوده خارجی ما می دهد؟

ما به شما اطمینان می دهیم که ماشین شما را به مناسب ترین قیمت و بر طبق قیمت مصوب کشور و قیمت خرید و فروش ماشین فرسوده و اوراقی از شما می خریم.

خریدار ماشین اوراقی بابت بارگیری ماشین اوراقی ما پولی هم دریافت می کند؟

خیر کلیه هزینه های بارگیری رایگان است و شما فقط فروشنده هستید.

من یک پیکان مدل پایین و فرسوده دارم خریدار ماشین اوراقی بابت آن چقدر می پردازد؟

ابتدا باید ماشین شما وزن شود و بسته به آن قیمت نهایی اعلام شود.

5/5 - (1 vote)
Call Now Buttonتماس فوری با ما