ضایعات آهن کیلو چنده

ضایعات آهن، اهمیت ویژه ای در اقتصاد و همچنین صرفه جویی در مواد خام و کاهش آلودگی های محیط زیست می‌گردد. قیمت ضایعات آهن، نیز نسبت به قیمت روز آهن بسیار کمتر است و برای کسب و کارهایی که امکان استفاده از ضایعات آهن را داشته باشند، صرفه جویی بالایی در میزان هزینه ها خواهد بود. قیمت آهن ثابت نیست، اما در ادامه، اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد.

 

استفاده از ضایعات آهن، صرفه جویی در مواد خام به میزان 90 درصد را به همراه دارد. در این مقاله به بررسی قیمت ضایعات آهن خواهیم پرداخت، اما در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که جدای از قیمت روز ضایعات آهن، بازیافت و استفاده مجدد، مزایای بسیار بالایی دارد و تاثیر به سزایی در پیشرفت اقتصادی دارد.

آهن های بازیافتی و قراضه، به میزان 90 درصد، صرفه جویی در مواد خام را به همراه دارد. همچنین 70 درصد صرفه جویی در انرژی و به میزان 86 درصد نیز آلودگی هوا را کاهش می‌دهد. و همچنین به میزان بالایی باعث کاهش آلودگی های محیط زیست می‌گردد.

چون آهن به زمان بسیار زیادی برای تجزیه شدن نیاز دارد. فقط در این حد بدانید که یک قوطی کنسرو به زمانی در حدود 100 سال برای تجزیه شدن نیاز دارد.

 

ما خریدار همه نوع آهن ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم.

کسب اطلاع از قیمت خرید ضایعات آهن ، همین حالا با ما تماس بگیرید!!

 

ضایعات آهن کجا کاربرد دارد؟

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که ضایعات آهن تاثیر فراوانی بر اقتصاد کشور و همچنین محیط زیست دارند و به نسبت بالایی باعث اشتغال زایی می‌گردند.

نکته دیگر ضایعات آهن، آهنی با کیفیت هستند که برای رسیدن به طرح اصلی بریده می‌شوند و یا اینکه به خاطر همسان نبودن با طرح اصلی کنار گذاشته می‌شوند؛ اما ممکن است برای طرح و برنامه کوچکتر، و یا طرح هایی دیگر که نیاز به آهنی با قدرت بالا نباشد، مناسب باشند. ضایعات آهن که برای استفاده مجدد در بسیاری از کسب و کارها مناسب هستند.

نکته دیگر این است که قیمت خرید ضایعات آهن ، پایین تراست و تولیدی های که به آهن برای فعالیت خود نیاز دارند، می‌توانند با مقایسه قیمت روز ضایعات آهن آلات اقدام به خرید کنند و هزینه های خود را به میزان بالایی کاهش دهند و هزینه اضافی را برای توسعه کسب و کار و یا پیشرفت خود هزینه کنند

از موارد استفاده از ضایعات آهن می‌توان به، استفاده در صنایع مختلف جهت استفاده مجدد، ساخت محصولات جهت پارک ها و یا ساخت محصولات منزل مانند نیمکت و یا  وسایل ورزشی و آثار هنری موجود در پارک ها و بسیاری استفاده های دیگر، که ساخت آثار هنری نیز یکی از این موارد است. اشاره کرد. البته ساخت آثار هنری مقدار فلزی زیادی نیاز ندارد. و استفاده زیاد از ضایعات آهن بیشتر در زمینه صنایع مختلف است.

 

قیمت ضایعات آهن چقدر است؟

اکنون که به اهمیت ضایعات آهن پی بردید باید به این نکته اشاره کرد که برای خرید ضایعات و همچنین خرید ضایعات آهن با کیفیت به انبارهای بزرگ مراجعه کنید که قیمت قراضه آهن در آنها بسیار مناسب است.

حال به این سوال که آیا می دانید که ضایعات آهن کیلو چنده ؟ پاسخ خواهیم داد و قیمت روز ضایعات آهن در تهران، قیمت آهن قراضه و قیمت ضایعات آهن سنگین را بررس خواهیم کرد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که قیمت روز ضایعات آهن ممکن است با آنچه در سایت های معروف نوشته می‌شود با آنچه در سطح بازار باشد تفاوت داشته باشد. ما به بررسی اینکه آهن ضایعاتی کیلو چنده با توجه به قیمت هایی که در سایت های مختلف می‌باشد خواهیم پرداخت.

قیمت خرید آهن قراضه

در ضمن برای خرید ضایعات آهن کیلویی، و به صورت عمده و یا خرده می‌توانید اقدام کنید. برای خرید می‌توانید به وب سایت های معتبر و یا اینکه به انبار های موجود در سطح شهر مراجعه نمایید.

میانگین قیمت ضایعات آهن به صورت عمده کمتر از قیمت خرده آن برای هر کیلو است. در این میان بالاترین قیمت ضایعات آهن مربوط به فله روغنی است و کمترین قیمت روز ضایعات آهن به قراضه آهن ته کارگاهی و یا همان زائده های آهن اختصاص دارد.

در ضمن باید به این نکته اشاره کرد  گرانترین ضایعات آهن کیلو 10 هزار تومان است که با ارزان ترین نوع آهن موجود در بازار که میلگرد 6.5 است تقریبا نزدیک به 500 تومان اختلاف قیمت دارد.

ضایعات آهن کیلو چنده سوالی است که در جواب آن باید افزود که قیمت آهن به صورت روزانه تغییر می‌کند اما معمولا، قیمت آن بین 6 هزار تومان و 10 هزار تومان در نوسان است. البته برای بازار این روز های کشور.

البته سوال آهن ضایعاتی کیلویی چنده، به میزان قیمت آهن نیز در ارتباط است چون هر چه میزان قیمت آهن بالاتر رود، میزان صعود قیمت قراضه و ضایعات آهن نیز بیشتر خواهد شد. اما با توجه به قیمت ضایعات آن گفته شده در صورتی که امکان استفاده از ضایعات آهن برای شما وجود داشته باشد به میزان بالایی، هزینه های کسب و کار خود را کاهش خواهید داد.

 

پارامتر های مهم در تعیین  قیمت ضایعات آهن

  •  قراضه های آزاد: به انواع قراضه هایی اطلاق می شود که به صورت آزاد جمع آوری و بدون نیاز به بسته بندی مصرف می شوند.
  • قراضه های نو: شامل مواردی می شود که در کارخانجات، به دلیل نرسیدن به حد استاندارد مورد نظر، از خط تولید بدون استفاده، خارج می شود و به عنوان قراضه نو به فروش می رسد.
  •  قراضه های کهنه: این مورد در جریان استفاده از محصولات فولادی بوجود می آید.
  •  قراضه های مخلوط: مخلوطی از قراضه ها را شامل میشود که در بین آنها، قراضه آهنی هم وجود دارد.
  • قراضه های سبک بار: قراضه های گفته می شود که وزن آنها بین 500 تا 800 کیلوگرم می باشد.
  • قراضه های متوسط باز: وزن این قراضه ها بین 600 کیلوگرم تا 1 تن می باشد.
  • قراضه های سنگین بار: وزن این قراضه از 1 تن به بالا می باشد.

بسیار واضح است که در مزایده فروش ضایعات آهن ، قیمت­ های پیشنهادی مجموعه خریدارِ در مقایسه با دیگر مجموعه­ ها تفاوت بارزی دارند و همین موضوع مشتریان ما را  ثابت نگه میدارد.

ما خریدار همه نوع آهن ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم.

 کسب اطلاع از قیمت خرید ضایعات آهن ، همین حالا با ما تماس بگیرید!!

 

برای اطلاع از قیمت ­ها و قیمت روز ضایعات و همچنین صرفه­ جویی در زمان و مشکلات ترافیکی، وب سایت مرکز خریدار به عنوان خریدار ضایعات آهن، مرجع بسیار مناسبی به منظور تعیین قیمت خرید ضایعات  آهن به شمار می­رود.

4.2/5 - (4 votes)
Call Now Buttonتماس فوری با ما