خریدار ضایعات مس

مجموعه خریدار با اهتمامی فراوان سعی در جمع آوری ضایعات مس شما دارد. این شرکت ضایعات مس را با قیمت بسیار مناسب از همه افراد و شرکت‌هایی که ضایعات مس دارند را خریداری خواهد کرد. ضایعات مس بعد از ذوب شدن و تبدیل شدن به آلیاژهای گوناگون مجددا در صنایع مختلف استفاده خواهند شد. مجموعه خریدار به طور کلی در زمینه خرید ضایعات فعالیت دارد. بهترین خریدار ضایعات مس تهران با قیمت های مناسب.

یکی از فلزات بسیار ارزشمندی که قیمت آن در قیاس با تمامی فلزات بالاتر است فلز مس می‌باشد این فلز از لحاظ اقتصادی قیمت بسیار بالایی دارد. زیاله های مسی انواع گوناگونی را به خود اختصاص می‌دهند که در ادامه برخی از آن‌ها ذکر شده است:

  • ضایعات مس و ظروف مسی
  • ضایعات مس و کابل مفتولی
  • ضایعات ورق ضخیم مس

درصورتی‌که هر نوع از ضایعات مس را برخوردار هستید و قصد دارید تا ضایعات مس خود را به فروش برسانید ما تمامی ضایعات مس را با قیمت بسیار مناسب از شما خریداری کرده و بعد از خرید ضایعات شما آن‌ها را به کارخانه‌ها ذوب مس منتقل نموده و پس از طی ذوب مس و فرایندهای ذوب، آن را به مواد اولیه مسی تبدیل نموده و مجدد آن را در صنایع گوناگون استفاده می‌کنیم.

فرآوری ضایعات مس کمک شایانی به تولیدات داخلی و صنایع مختلف کرده همچنین این امر موجب شده تا از صدمه زدن به محیط زیست و آسیب دیدن طبیعت پیشگیری شود و همچنین کمک زیادی به سالم نگه داشتن محیط زیست می‌نماید.

بهترین خریدار ضایعات مس در تهران 

افراد و شرکت‌های بسیار زیادی هستند که ضایعات مس فراوانی را در راستای فعالیت‌های خود تولید می‌کنند ولی شوربختانه بسیاری از خریداران ضایعات مس را با قیمت بسیار کمی از شما خریداری می‌نمایند که اصلا به صرفه نیست و از لحاظ حقوقی این کار کاملا غیرقانونی است. به‌عبارت‌دیگر ضایعات مس  را از شما با قیمت بسیار ارزان‌تر از قیمت مصوب خریداری کرده که از لحاظ مالی برای شما اصلاً به صرفه نبوده و حتی مشکلات مالی را برای شما به همراه خواهد داشت.

ولی ما با مجموعه تخصصی خودمان ضایعات مس را با قیمت بسیار بالاتر از شرکت های مشابه از شما خریداری کرده و آن را با قیمتی باورنکردنی از شما می‌خریم و آن را پس از تهیه و خرید به کارخانه‌های معتبر جهت فرآوری منتقل می‌کنیم تا فرایند ذوب روی ضایعات مس انجام شود و پس از آن ضایعات  را در طی فرآیندهای گوناگون بازسازی کرده و آن را در خدمت به کار می‌بریم.

مس به نسبت فولاد بیشترین و بالاترین حجم تولید را دارد مهم‌ترین محصول حاصل شده از مس سیم‌های مسی هستند. سیم‌های الکتریکی در بسیاری از موارد مانند ژنراتورها، ترانسفورماتورها و خط انتقال برق  تماما از مس هستند.

خریدار به عنوان شناخته ترین مرکز خرید ضایعات مس شناخته می شود. این مرکز در تهران با برخوداری از پرسنل خود در زمینه خرید و بازیافت ضایعات مس همیشه بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

خرید ضایعات مس در تهران


خرید ضایعات مس در شمال تهران

اگر ساکن یکی از محله های شمال تهران هستید و قصد دارید ضایعات مس خود را به شکل انبوه یا خرده فروشی که ممکن است از تخریب ساختمان یا خراب شدن وسایل خانگی بر جای مانده است را به فروش برسانید، خریدارِ بهترین پیشنهاد است.

 

خرید ضایعات مس در غرب تهران و شرق تهران

خریدارِ به جز مناطق شمال و جنوب تهران خرید ضایعات مس در شرق تهران و غرب تهران را هم پوشش می دهد. شما می توانید برای فروش ضایعات مس خود با مناسب ترین قیمت به خریدار اعتماد کنید. خرید ضایعات مس ذوبی انواع مس جامدات، پودر مس، سیم های مسی را به خریدارِ بسپارید. این مرکز یکی از شناخته ترین مراکز خرید ضایعات چدن در تمام مناطق تهران می باشد.

 

خریدار ضایعات مس در جنوب تهران

هم چنین اگر ساکن جنوب تهران هم هستید یا می خواهید ضایعات مس خود     مانند: ضایعات مس و ظروف مسی، کابل مفتول، ضایعات ورق ضخیم مس و غیره را با قیمت مناسب وکاملا مقرون به صرفه به فروش برسانید، همین الان با شماره های داخل سایت خریدارِ تماس بگیرید.

 

خرید ضایعات مس کرج

خرید ضایعات مس در کرج مانند سایر مناطق تهران با سرعت و کیفیت بالایی توسط مجموعه خریدار  انجام می شود. تمامی کادر جمع آوری مس می توانند در سریع ترین زمان تناژ بالایی از ضایعات مس را بارگیری کرده و به خریدار ضایعات مس تحویل داده شود

مجموعه خریدار خریدار ضایعات کامپیوتر ، ضایعات فلزی سوله، کانکس و مخازن، اقلام و سازه های فلزی و  خریدار روغن سوخته ، خریدار لوازم و اثاث اداری، کارگاهی و خانگی ( ضایعاتی، از رده خارج و سالم مازاد بر نیاز ) می باشد.

 

 

خریدار ضایعات مس شهری

هر چند که سود اصلی در خرید ضایعات مس به صورت عمده می باشد اما هستند افراد و شرکت ‌هایی به عنوان واسطه در این زمینه مشغول به کار هستند. به عنوان مثال مجموعه ضایعات خریدار، خریدار ضایعات مس خانگی در شهر تهران هستند. برای فروش ضایعات مس برآمده از تخریب ساختمان یا جایگزین نمودن وسایل خانگی خود می‌توانید با مجموعه ضایعات خریدار تماس بگیرید. در صورتی که اطلاعات لازم در مورد ضایعات مس ندارید با ما همراه باشید تا با انواع ضایعات مس و ارزش آنها آگاهی یابید.

 

خرید ضایعات مس توسط مجموعه خریدار

همان گونه اطلاع دارید برخی از مشاغل طی پروسه‌ی کاری برخی ضایعات مس را تولید می‌کنند. این کار به جمع‌آوری ضایعات مس و ایجاد شغل‌های ثانویه کمک شایانی می‌کند. ضایعات مس ارزش بالاتری نسبت به سایر فلزات دارد بنابراین بازیافت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برخی از ضایعات مس که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود جزء همین ضایعات هستند.

  • مس کابلی: در صورتی که شغل شما مس‌های کابلی و ضایعات مس کابلی را تولید کرده، مجموعه ما آن را به قیمت بسیار خوبی از شما خریداری می‌کند. همچنین مس‌های مخابراتی را نیز از شما با قیمت بسیار مناسبی خریداری می‌نماییم.
  • ضایعات آرمیچری و همه ضایعات مسی موجود به وسیله شرکت خریدار از تمامی افرادی که می‌خواهند فروش ضایعات مسی را داشته باشند، خریداری می‌گردد.

 

خرید ضایعات مس کابلی

اگر به دنبال مجموعه ای هستید جعت خرید ضایعات مس کابلی خود، مجموعه خریدار یکی از بهترین خریداران ضایعات در تهران می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق تلفن با ما در تماس باشید.

 

برخی از فعالیت‌های شرکت خریدار

شرکت خریدار همراه با پرسنل مجرب و متعهد خود اقدام به فعالیت‌هایی حول خرید ضایعات انجام می‌دهد. این مجموعه توانسته با اقدامات شایسته خود رضایت مشتریان را کسب کند، زیرا این شرکت جزء شرکت‌های مشتری مدار می‌باشد که به این اقدام خود می‌بالد. برخی از این فعالیت ها در ادامه بیان شده است:

  • خرید ضایعات آهن غرب تهران
  • خرید ضایعات آهن جنوب تهران
  • خرید ضایعات آلومینیوم
  • بهترین خریدار ضایعات
  • خرید ضایعات آهن تناژ بالا
  • ضایعات استیل
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات چدن
  • ضایعات سرب
  • ضایعات مس
  • خرید ضایعات آهن

در صورتی که به واسطه شغل شما هرگونه ضایعات مسی تولید شده یا این که ظروف مسی شما دیگر قابل استفاده نیست و قصد فروش ضایعات مس را با قیمت بسیار مناسب و قیمت روز آن ها را به فروش برسانید مجموعه ما با قیمت بسیار بالا آن ها را از شما خریداری می نماید. برای انجام این کار کافی است همین حالا با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید تا بتوانید ضایعات مس خود را با قیمت بالا بفروشید.

 

 ویژگی های خریدار ضایعات مس (خریدار)

در سال‌های گذشته خریدار ضایعات مس یا آهن قراضه جزء مشاغل طبقات ضعیف جامعه به حساب می آمد. باور عمومی روی این موضوع بود که خرید ضایعات مس، آهن و غیره برای افرادی مناسب است که دانش و تخصص شغل دیگری را ندارند. ولی امروزه با نمایان شدن ارزش ضایعات به خصوص ضایعات فلزی این حرفه به یکی از حرفه های پردرآمد تبدیل شده است. قابل ذکر است که شاید هنوز هم سود چندانی نصیب خرده‌فروشان در این زمینه نشود. ولی افرادی که به طور صحیح به عنوان خریدار ضایعات مس و آهن در ابعاد صنعتی مشغول به کار هستند قطعا درآمد بسیار بالایی دارند. این اشخاص برای خرید ضایعات مس در پی خرید ضایعات خانگی نیستند. خرید ضایعات مس به میزان بسیار بالا از ارگان هایی مانند مخابرات سود بیشتری را برای ایشان به دنبال خواهد داشت.

 

انواع ضایعات مس

برای خرید ضایعات مس، بیش از گونه ضایعات کیفیت ضایعات مهم است. منظور از کیفیت درجه خلوص مس در ضایعات می‌باشد. روشن است که هرقدر خلوص مس بیشتر باشد قیمت ضایعات مس نیز بیشتر است. ولی به طور کلی می‌توان انواع ضایعات مس را در قالب گروه‌های زیر معرفی کرد:

جامدات مس

در شغل خرید و فروش ضایعات مس، جامدات مس ارزش بسیار بالایی را دارند. البته در بین جامدات مس نیز انواع ضایعات با خلوص مس مختلف وجود دارند.

 

غیرجامدات مس

اصولا این عنوان را برای خاکه یا پودر مس استفاده می کنند. پودر مس از پروسه تولید قطعات صنعتی و یا تعمیر و ترمیم قطعات صنعتی تولید می شود.

 

سیم‌های مسی

فلز مس به علت رسانایی بالا در تولید انواع سیم و کابل کاربرد بسیار زیادی دارد. به همین جهت قسمت وسیعی از ضایعات مس را سیم‌های مسی تشکیل می‌دهند. ادارات برق و مخابرات در زمان تعویض کابل‌های قدیمی میزان گسترده ای از ضایعات مس را تولید می نمایند. به علت وجود مشتریان بسیار زیاد، خرید ضایعات مسی از این ارگان ها در قالب مزایده به مرحله اجرا گذاشته می شود.

 

قطعات صنعتی

همان گونه که گفته شد مس کاربردهای زیادی در صنایع گوناگون دارد. به همین دلیل در اکثر قطعات صنعتی مس وجود دارد. پس تعمیر و تعویض انواع لوازم خانگی و الکتریکی گرفته تا تجهیزات صنعتی منبع مناسبی برای خرید ضایعات مس محسوب می شوند.

 

آلیاژهای مس

در صنایع مختلف برای تغییر خصوصیات و افزودن توانمندی های مفید به یک ماده از ترکیب آن با عناصر دیگر بهره برده می‌شود. این ترکیب به عنوان آلیاژ شناخته می‌شود. از ترکیب مس با عناصری مثل برنز و برنج نیز آلیاژهای گوناگونی ساخته می‌شود. در زمان خرید ضایعات مس، حجم مس موجود در آلیاژ برای معین شدن قیمت ضایعات مس به کار برده می‌شود. گفتنی است جهت بازیافت ضایعات مس، خرید ضایعات مسی جامد بر همه موارد دیگر برتری دارد.

قیمت خرید ضایعات مس

مس رسانای بسیار بالایی دارد که به منظور انتقال انرژی مثل برق از آن استفاده می‌کنند چراکه جریان رسانه‌ای برق در آن خیلی قوی است. همچنین از مس در ظروف مسی و تولید آن استفاده می‌شود.

قیمت ضایعات مس به‌طور روزانه محاسبه می‌گردد و به نسبت سایر ضایعات قیمت بالاتری دارد و بهترین روش برای آن که بتوانید ضایعات خودتان را با قیمت بهتر و قیمت به صرفه به فروش برسانید. به همین جهت است که از قیمت‌های روز ضایعات  اطلاع داشته باشید. زیرا شوربختانه بسیاری از شرکت‌های سودجو وجود دارند که ضایعات را با قیمت بسیار پایین تر از قیمت روزانه خریداری می‌نمایند و این امر به نفع شرکت‌های خرید ضایعات مس بوده و برعکس این موضوع به ضرر فروشنده ضایعات منتج خواهد شد.

اما شرکت خریدار ضایعات شما را با قیمت روز و با قیمت بسیار مناسب از شما تهیه و خریداری می‌نماید که هم برای شما و هم برای ما به صرفه باشد. ما این ضایعات را بعد از خریداری بازیافت نموده و آن را به کارخانجات ضایعات به منظور ذوب انتقال می‌دهیم.

کارخانه نیز با فرآیندهای گوناگون ضایعات مس را به ماشین آلات ذوب منتقل کرده و سپس آن‌ها را طی پروسه‌های متفاوت به صورت آلیاژهای مسی در آورده و بعد از آن‌ها در صنایع مختلف که نیاز به مس خام دارند از آن‌ها به نحو احسن استفاده می‌شود تا در تولید کشور یاری رسان باشند.

 سوالات متداول در ارتباط با خرید ضایعات مس

قیمت خرید ضایعات مس چقدر است؟

از آن جایی که فلز مس جز فلزات ارزشمند محسوب می شود و قیمت آن در قیاس با تمامی فلزات بیشتر است، پس فروش ضایعات مس می تواند با سود بالایی همراه باشد. برای استعلام قیمت روز خرید ضایعات مس با شماره های درج شده در داخل سایت خریدارِ تماس بگیرید.

نحوه خرید ضایعات مس چگونه است؟

شما ابتدا با شماره های داخل سایت خریدارِ تماس می گیرید. سپس همکاران ما برای زمان و مکان و نحوه معامله با شما تماس می گیرند و در اسرع وقت در محل مورد نظرتان حاضر می شوند.

آیا بارگیری و هزینه حمل و نقل با فروشنده است؟

خیر کلیه هزینه های بارگیری و حمل نقل بر عهده خریدار است و شما به عنوان فروشنده هزینه ای بابت آن ها پرداخت نخواهید کرد.

Call Now Buttonتماس فوری با ما