قیمت روز ضایعات

 

 با فروش ضایعات خود نه تنها می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید، بلکه از شر قطعات بلا استفاده‌ی خود نیز راحت خواهید شد. از سوی دیگر نباید فراموش کنید که فروش ضایعات می‌تواند به بازیافت آن کمک کند. قیمت ضایعات به عوامل مهمی بستگی دارد. در این اینجا از قصد داریم تا قیمت انواع ضایعات را به شما اطلاع رسانی کنیم.

خرید و فروش ضایعات، یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از ضایعات فلزی است. بنابراین این مقاله از مرکز خرید ضایعات خریدارِ، خریدار وسایل دست دوم، کهنه، کارکرده و بلااستفاده‌، با تجربه‌ی درخشان در خرید و فروش انواع قطعات کهنه را از دست ندهید.

 

بررسی قیمت انواع ضایعات

اگر قصد فروش ضایعات خراب، کهنه یا فرسوده‌ی خود را دارید، باید بدانید که خریدارِ همواره آماده است تا ابزارآلات شما را خریداری کند. اما شاید بخواهید بدانید که قیمت هر نوع ضایعه چقدر است؟ باید بدانید که برای خرید و فروش این دسته از محصولات قیمت ثابتی وجود ندارد. قیمت روز ضایعات فلزی می‌تواند بسته به عوامل مختلفی متفاوت باشد:

قیمت ضایعات آهن به روز ثابت نبوده و بسته به مکان و زمان قیمت مختلفی را تجربه می‌کند. نوع آهن، میزان زنگ زدگی و سایر عوامل مختلف می‌تواند در قیمت خرید این بخش از ضایعات تاثیرگذار باشد. بنابراین برای خرید و فروش ضایعات آهن عوامل زیادی موثر است. البته باید بدانید که خود آهن در چند درجه در بازار خرید و فروش می‌شود که قیمت روز ضایعات آهن به روز درجه‌ی 1 از بقیه بیشتر است.

  • قیمت ضایعات شیرآلات

جنس شیرآلات به طور عمده از برنج ساخته می‌شود. به طور کلی برنج جزو فلزات گرانقیمت می‌باشد و اگر مقدار زیادی از ضایعات شیرآلات داشته باشید، می‌توانید پول خوبی از فروش آن بدست آورید. اما فراموش نکنید که ضایعات شیرآلات بنابر دلایل مختلفی می‌توانند قیمت گوناگونی نیز داشته باشند. مثلا در بسیاری از شیرآلات، برای روکش از پلاستیک و سایر ناخالصی ها استفاده می‌شود. اگر شیرآلات شما ناخالصی داشته باشند، قیمت روز ضایعات شما کاهش خواهد بافت.

مس نیز از قطعات مهمی است که در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. این دسته از ضایعات نیز به طور عمده به قیمت‌های مختلفی خرید و فروش می‌شوند. بنابراین اگر قصد فروش ضایعات مسی خود را دارید، باید پیش از فروش از میزان ناخالصی، نوع قطعه، میزان زنگ زدگی و سایر عواملی که روی قیمت مس تاثیر می‌گذارند، اطلاع پیدا کنید. همچنین شرایط بازار نیز روی ارزش این فلز موثر خواهد بود. بنابراین قیمت روز ضایعات مس همواره با توجه به عوامل مختلفی ارزش گذاری می‌شود.

قیمت آلومینیوم نیز مانند سایر فلزات از پایداری ثابتی برخوردار نیست. بنابراین برای خرید و فروش این قطعات دسته دوم نیز نمی‌توان نرخ ثابتی در نظر گرفت. البته فراموش نکنید که با وجود همه‌ی نوساناتی که در نرخ قیمت این ضایعات در بازار وجود دارد، اما هنوز هم ارزش اقتصادی آلومینیوم بسیار بالاست. به همین جهت شما می‌توانید با فروش ضایعات خود سود مناسبی کسب کنید و همچنین به چرخه‌ی اقتصاد نیز کمک کنید.

فلز نیز از قطعات مهمی است که در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. این دسته از ضایعات نیز به طور عمده به قیمت‌های مختلفی خرید و فروش می‌شوند. بنابراین اگر قصد فروش ضایعات فلزی خود را دارید، باید پیش از فروش از میزان ناخالصی، نوع قطعه، میزان زنگ زدگی و سایر عواملی که روی قیمت مس تاثیر می‌گذارند، اطلاع پیدا کنید.

چدن نیز یکی از مواردی است که برای بازیافت بسیار مناسب است و در صنعت کاربرد زیادی دارد. از سویی این ضایعات نیز در سطح بازار همواره دچار نوسان قیمت بوده و در کل قیمت یکنواختی را تجربه نمی‌کنند. اما بد نیست بدانید که ضایعات چدن از ضایعات فلزات سوپر ویژه، ویژه و آهن درجه یک ارزان‌تر خرید و فروش می‌شود. اما اگر مقدار چدن فرسوده‌ی شما زیاد باشد، مبلغ خوبی از فروش آن‌ها به شما می‌رسد.

جهت اطلاع از قیمت های روز ضایعات با شماره های درج شده ما تماس بگیرید.

 

 قیمت خرید ضایعات توسط مجموعه خریدارِ

اگر می‌خواهید ضایعات خود را بفروش برسانید یا به اصطلاح بازاری آن ها را آب کنید، باید بدانید خریدارِ بهترین گزینه است. این مرکز علاوه بر ویژگی‌هایی مانند خرید نقد و قیمت مناسب، تمامی ضایعات فلزی شما را خریداری خواهد کرد. در مجموع خریدارِ فلزات کهنه‌ی زیر را از شما خریدار است:

  • آهن آلات
  • شیرآلات
  • مس
  • چدن
  • آلومینیوم
  • و…

اگر قصد خرید و فروش ضایعات مختلفی اعم از آهن، شیرآلات، چدن، آلومینیوم یا سایر فلزات را داشته باشید، باید بدانید که قیمت این محصولات روز به روز و ساعت به ساعت در حال تغییر است و نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن تعیین کرد.

برای اطلاع دقیق قیمت می‌توان از سایت‌های مربوط به این زمینه کمک گرفت. در واقع بسیاری از سایت‌ها با درج قیمت لحظه‌ای انواع ضایعه‌های کهنه، دست دو و فرسوده، شما را از نرخ خرید آن آگاه می‌کنند.

جهت اطلاع از قیمت های روز ضایعات با شماره های درج شده ما تماس بگیرید.

 

اما فراموش نکنید در بسیاری از مواقع شما قادر نخواهید بود که قطعات خود را با این قیمت‌ها به فروش برسانید. بنابراین برای اطلاع از مبلغ دقیق فروش قطعات خود بهتر است که با کارشناسان خریدارِ تماس بگیرید. اگر علاقه مند به قیمت روز ضایعات باشید، می‌توانید از داخل سایت خریدارِ در بخش تماس با ما با مشاوران خریدارِ ارتباط برقرار کنید.

چنانچه ضایعات دسته دوم، کهنه و فرسوده دارید و می‌خواهید آن‌ها را به فروش برسانید، می‌توانید با خریدار ِ به راحتی قطعات خود را به پول نقد تبدیل کنید. خریدارِ، مرکز خرید ضایعات، همواره آماده است تا ضایعات مختلف شما اعم از چدن، مس، آهن، شیرآلات و سایر فلزات را با بهترین قیمت ضایعات در بازار ایران خریداری کنید. خریدارِ به شما تضمین می‌دهد که ضایعات شما را بدون هیچ کم و کاستی و با نازلترین قیمت به صورت یکجا و نقد خریداری کند.

3/5 - (3 votes)
Call Now Buttonتماس فوری با ما