خرید روغن سوخته

روغن های معدنی در صورتی که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرند خواص مفید و کارآمد خود را از دست می دهند و آلوده می شوند و درصد نا خالصی آن ها نیز بالا می رود. در این صورت به این روغن، روغن سوخته می گویند. روغن سوخته عملا قابلیت استفاده و کارایی اش را از دست داده است و نمی تواند وظایف خود را به خوبی انجام بدهد. بنابراین این روغن باید برای مصرف دوباره از آلاینده ها زدوده شود. در مراکز خرید روغن سوخته بازیافت روغن آلوده و استفاده شده انجام می گیرد. مجموعه خریداره به طور کلی یکی از خریدار ضایعات در شهر تهران می باشد.

مزیت های خرید روغن سوخته و بازیافت آن

روغن سوخته برای محیط زیست مضر است به همین علت باید بازیافت شود. بازیافت روغن های سوخته یک راه درآمد زایی مناسب برای مراکز خرید روغن سوخته نیز محسوب می شود. می توان از این روغن ها پس از تصفیه و بازیافت و نیز پالایش کردن برای مواردی مانند جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی، آب بندی، روان کاری، روغن کاری و … استفاده کرد.

 

مرکز خرید انواع روغن سوخته صنعتی، موتور ( که شامل موتور، ماشین، موتور دیزل) روغن هیدرولیک ، روغن ترانس، روغن ژنراتور و روغن برگشتی، کارکرده و یا نو مازاد بر نیاز.

 

خرید روغن سوخته هیدرولیک

از دیگر انواع روغنی که در این مرکز خریداری می شود روغن هیدرولیک سوخته و یا مازاد بر نیاز می باشد که با توجه به کیفیت آن روعن قیمتش مشخص می گردد.

 

بازیافت روغن سوخته

روغن سوخته شامل تمامی روغن های خوراکی، روغن های ماشین، روغن های همه ی انواع خودرو ها و … می شود. روغن های سوخته باید به صورت کاملا اصولی و درست مدیریت و دفن شود در غیر این صورت می تواند برای محیط زیست بسیار خطرناک و آثار زیان باری به همراه داشته باشد.

به همین علت اداره ی روغن های سوخته، حمل و نقل و جابه جایی و هم چنین دفن آن ها باید از طریق روش های صحیح انجام بشود تا از ورود مضرات آن ها به طبیعت جلوگیری شود. شما می توانید روغن استفاده شده را به مرکز خرید روغن سوخته بسپارید.  مرکز خریداره به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید معرفی می شود.

رفع آلودگی های موجود در روغن سوخته در مراکز خرید روغن

در طول ذخیره کردن روغن سوخته یا در طول مصرف آن برای جمع آوری ممکن است مقداری آلودگی مانند حلال های کلرینه به درون آن وارد شود.

بازیافت روغن سوخته  در مرکز خرید روغن سوخته دارای مراحل گوناگونی است:

  • آب گیری
  • فیلتر کردن روغن های سوخته ی سرد
  • اضافه نمودن مواد شیمیایی به ان
  • عبور دادن روغن سوخته ی داغ از درون فیلتر تصفیه ی پرس

 

حرارت دهی

در طول تصفیه ی روغن های سوخته و کارکرده تقریبا ببین ۷۰ الی ۹۰ درصد از آلایندگی ها و نا خالصی های آن گرفته می شود که پس از آن مشابه  با روغن سالم خواهد شد. شما می توانید روغن استفاده شده را با قیمت مناسب به مرکز خرید روغن سوخته بفروشید تا برای کارکرد دوباره تمیز و قابل استفاده شود.

اسلاج قیری

اسلاج قیری مقدار فراوانی فلز و پلیمر دارد که برای تولید کردن آسفالت خیابان، پوشش محافظتی از جنس قیر و نیز به عنوان سوخت در کارخانه های سیمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن پایه

روغن پایه حاصل از روغن سوخته خوراکی برای فرموله نمودن و تدوین کردن طیف گسترده ای از انواع روغن های گریس، دنده، هیدرولیک، توربین و … بسیار مناسب است.

سوخت تقطیری صنعتی

سوخت تقطیری صنعتی می تواند به عنوان یک نوع سوخت سبک یا یک نوع سوخت جایگزین در هیترهای صنعتی شعله ای یا بویلرها مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین شما می توانید با فروش روغن خود به مرکز خریدار روغن سوخته معتبر کمک شایانی به حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در استفاده از روغن کمک شایانی بکنید.

 

بهترین مرکز خرید روغن سوخته

روغن سوخته به علت مضراتی که دارد نباید در طبیعت رها شود چرا که حاوی مواد سمی و بسیار خطرناک برای محیط زیست می باشد و گاه می تواند آتش سوزی عظیمی را در محیط راه بیندازد. بنابراین روغن های کارکرده را حتما باید به مرکزهای خریدار روغن سوخته فروخت تا در آن جا طبق برنامه ریزی و با مدیریت اصولی و صحیح اداره شوند و پس از آن مورد فیلتراسیون و تصفیه قرار بگیرند.

به همین منظور شما می توانید روغن سوخته ی خود را برای جلوگیری از اتفاقات و آسیب های گفته شده به مجموعه خریداره که یکی از بهترین خریدار روغن سوخته معتبر و قابل اطمینان است، بفروشید.

 

خرید روغن سوخته تهران

کاربران محترمی که در شهر تهران هستند می توانند در صورت دسترسی به شرایط مناسب به صورت حضوری به شرکت خرید روغن سوخته برای اطلاع از قیمت روغن سوخته و نیز فروش آن مراجعه کنند. سایر کاربران محترمی که ساکن شهرستان های دیگر می باشند و توانایی مراجعه ی حضوری را ندارند می توانند با شماره تماس درج شده در انتهای این مقاله تماس بگیرند و پاسخ تمامی سوالات شان در این زمینه را بگیرند.

مرکز خرید روغن کارکرده خریدار یکی از معرف ترین و مطمئن ترین مراکز خرید روغن سوخته خوراکی تهران می باشد که در جهت کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از صدمه دیدن آن از طریق بازیافت روغن های استفاده شده و سوخته فعالیت می کند. هم چنین این مجموعه نفت را که یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده ی روغن می باشد در طی تصفیه استخراج و آن را در پالایشگاه های مربوطه بازیافت می کنند.یکی دیکر از فعالیت های این مجموعه خرید تایر فرسوده می باشد.

 

خریدارِ بهترین خریدار ضایعات روغن سوخته در تهران و حومه

 

خریدار روغن سوخته خوراکی در کرج

خریداره یکی از مجموعه هایی می باشد که در زمینه خرید روغن سوخته خوراکی، خرید روغن سوخته فست فود به طور کلی خریدار ضایعات روغن خوراکی در شهر کرج می باشد، عزیزانی که ساکن کرج هستند و به دنبال یک مجموعه حرفه ای می گردند خریداره مجموعه بسیار حرفه ای و معتبری می باشد. یکی دیکر از فعالیت های این مجموعه خرید ضایعات فلزی می باشد.

 

قیمت خرید روغن سوخته

 روغن سوخته قیمت مشخص و ثابتی در بازار ندارد چرا که قیمت آن کاملا وابسته به نوع روغن، میزان نا خالصی ها و آلایندگی های موجود در آن، مدت زمان لازم برای تصفیه و موارد دیگر می باشد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای همه ی انواع روغن های کارکرده و سوخته تعیین کرد. شما عزیزان در صورت تمایل به اطلاع از قیمت خید روغن سوخته به صورت به روز می توانید به سایت خریدار رجوع کنید. جهت کسب اطلاع از قیمت خرید روغن سوخته در سال  ۹۹، قیمت خرید روغن سوخته خودرو با مجموعه خریداره تماس بگیرید.

تفاوت قیمت خرید روغن سوخته موتور ناشی از میزان غلظت روغن و میزان آلودگی آن است.

هر چقدر فلش روغن سوخته بالاتر و آلودگی آن کمتر باشد قیمت آن بالاتر است.

قیمت روغن کارکرده هیدرولیک بر اساس رنگ آن تعیین می شود.

هر چقدر رنگ آن به سفیدی ( بی رنگی) نزدیکتر باشد قیمت آن بالاتر و هرچقدر رنگ آن به سیاهی ( قرمز تیره) نزدیک تر باشد قیمت آن پایین تر است.

روغن ترانس نیز همانند روغن هیدرولیک بر اساس رنگ آن قیمت گزاری می شود، فقط در مورد روغن ترانس باید خاطر نشان کرد که به علت بوی شدید آن فقط به همراه بشکه خریداری می شود.

 

همان طور که ذکر شد روغن سوخته قیمت مشخصی برای فروش ندارد. اما اگر شما قصد فروش روغن سوخته و کارکرده ی خود و اطلاع از برآورد کلی هزینه ی آن را دارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت خریدارِ با تماس بگیرید و از قیمت روغن سوخته 99 و قیمت خرید روغن سوخته ماشین اطلاع پیدا کنید.

 

Call Now Buttonتماس فوری با ما