مزایده ضایعات کامپیوتر

ضایعات کامپیوتر به موادی گفته می شود که بسیار سمی اند و باعث ایجاد آلودگی در جو می شوند، بنابراین برای جلوگیری از آلودگی و مسمومیت، این مواد را به صورت مزایده ضایعات کامپیوتر در معرض فروش قرار می دهند. به معنای دیگر، موادی که باعث تولید مواد مسموم در هوا می شوند، دائما تحت فروش ضایعات کامپیوتر قرار می گیرند. این مواد مضر: کروم، دی اکسید کربن، ایزوتوپ های جیوه، ایزوتوپ های رادیواکتیو، کادیوم و پلی کلروها هستند.

مدارهای الکترونیکی که جهت چاپ در رایانه استفاده می شوند نیز دارای ضایعات سمی فراوانی هستند که از جمله این ضایعات می توان به موادی چون قلع لحیم کاری و مقدار زیادی سرب اشاره کرد. مواد نامبرده، یا بر اثر سوزاندن وارد هوا شده و باعث انتشار آلودگی می شوند یا به درون آب های زیرزمینی نفوذ کرده و با این کار جو را سمی می کنند.

 

مزایده رو فراموش کنید!

ما خریدار انواع ضایعات کامپیوتری شما به صورت یکجا و با بالاترین قیمت هستیم!

 

 

مزایده لوازم کامپیوتر اسقاطی

بازیافت ضایعات رایانه بع حفظ محیط زیست بسیار کمک می کند.  قرار دادن دور ریختنی های رایانه در مزایده ضایعات کامپیوتر جهت بازیافت، باعث می شود تا این مواد استفاده های مفید دیگری داشته باشند. مثلا از ضایعات پلاستیک که در وسایل الکترونیکی و غالبا در کامپیوترها وجود دارند می توانیم استفاده های مجددی بکنیم، زیرا بکارگیری دوباره موادی چون: آهن، قلع، آلومینیوم و سیلیکون که جزء همین ضایعات می باشند، موجب کاهش هزینه در رایانه های جدید و مدرن خواهند شد.

از این رو کاربر قادر خواهد بود تا با بازیافت محصولات ضایعاتی سخت افزار کامپیوتر و استفاده بهینه از آن ها، در زمینه تولیدات بعدی پیشرفت ایجاد کند، هرچند که این شیوه باعث ایجاد مواد مضر خواهد شد اما گاهی مواد با ارزشی مانند: طلا، مس و غیره وجود دارند که بازیافت آن ها حائز اهمیت است. از این رو شرکت ها و موسساتی که دارای اقلام بی شماری از ضایعات کامپیوتری هستند می توانند با شرکت در مزایده کامپیوتر اسقاطی ضایعات خود را به فروش برسانند، مجموعه خریدارِ یکی از مراکز خرید ضایعات کامپیوتر در شهر تهران می باشد، شما عزیزان می توانید خریدکلیه ضایعات کامپیوتری خود را به ما بسپارید.

 بازیافت ضایعات کامپیوتری و الکترونیکی

تمام روش قالکاری با مس و الکترولیز، فرایندی است که جهت بازیافت  ضایعات الکترونیکی و رایانه های دست دوم و تمام محصولاتی است که در مزایده ضایعات کامپیوتر قرار می گیرند.

طرز بازیافت محصولاتی چون پلاتین، طلا و نقره به این ترتیب می باشد:

  • ابتدا تمام محصولات ضایعاتی کامپیوتر و قطعات الکترونیکی آن، که دارای پلاتین، نقره و پلادیوم و طلا را جداسازی می کنند
  • در مرحله دوم کلیه ضایعات را با مس در کوره ذوب قالکاری ذوب می کنند.
  • بعد از ذوب مواد، قرص مسی یا شمش تولید می شود.
  • سپس از دستگاه الکترولیز جهت ریختن قرص مس در آن و تبدیل آن به پودر، استفاده می کنند.
  • در این مرحله وقتی که مس به شکل پودر تبدیل شد، در ته دستگاه الکترولیز ته نشین خواهد شد.
  • پودر مس تشکیل شده، در این مرحله به فلزاتی با شکل آندی نجن در کف دستگاه ته نشین می شوند که این فلزلت بسیار ارزشمند هستند
  • مرحله بعدی، مرحله ذوب شدن پودر مس برای استفاده در قالکاری است
  • در آخرین مرحله، آندی نجن با تیزاب و اسید به محصولات گرانبهایی چون: فلزهای گروه پلاتین، نقره و طلا تبدیل خواهد شد.

 

بنابراین پس از اینکه کلیه ضایعات در مزایده قرار گرفتند  جهت تولید مواد ارزشمند بازیافت می شوند. محصولات ضایعاتی کامپیوتر و الکترونیکی، پس از فروش در مزایده ایرانیان و مزایده ضایعات کامپیوتر، به شیوه قالکاری با مس با فرایند الکترونبکی بازیافت می شوند و به مواد پرارزشی تبدیل می شوند

که این شیوه دارای مزایای ویژه ای می باشد و به مختصری از آن ها اشاره می کنیم:

  • محصولاتی که در این فرایند تولید می شوند در میان کاربران بسیار کاربردی می باشند. در نتیجه این مورد یکی از مزایای فوق العاده فرایند قالکاری می باشد.
  • این فرآیند قادر است در حجم هایی فعالیت کند که بزرگ و صنعتی هستند.
  • فرایندی است که در محیط زیست مشکل خاصی ایجاد نمی کند و با آن محیط سازگاری دارد.
  • بازدهی فرایند الکترولیز، در مرتبه بالایی قرار دارد.
  • میزان پسماند باقی مانده از الکترولیز ضایعات الکترونیکی و کامپیوتر در مرتبه پائین قرار دارد.

همان طور که در مطالب قبلی گفته شد، تمام ضایعات کامپیوتر در شرکت ها و سایر مکان های دیگر تحت عملی به نام مزایده ضایعات کامپیوتر و مزایده شرکت قرار می گیرند و یا به سایت خریدارِ فروخته می شوند.

اما گاهی این قطعات و ضایعات، توسط روشی به نام قالکاری با مس به مواد مفیدی تبدیل می شوند. این فرایند دارای مزایای فراوانی می باشد که به آن اشاره کردیم، اکنون در نظر داریم تا از نقاط ضعف آن مطالبی بیان کنیم:

  • در این فرایند برای تبدیل مواد، انرژی بالایی مصرف می شود.
  • به سرمایه زیادی نیاز دارد.
  • جهت تولید فلزات، نقره و طلا زمان زیادی را صرف می کند.
  • فرایند تبدیل ضایعات، حجم زیادی را می طلبد.
  • هم چنین به حجم مداوم نیاز دارد.

مزایده قطعات کامیپوترهای اسقاطی 

مجموعه خریدارِ تمام قطعات کامپیوتر نظیر: برد، مانیتور، فن، هارد، کیس، کیبور، لبتاپ، موس،رم، کارت گرافیک تمام قطعات داخلی کیس و غیره را یکجا خریداری می کند. دیگر نیاز نیست شما عزیزان زمان خود را صرف شرکت در مزایده ضایعات کامپیوتر  کنید .

 

مزایده فروش ضایعات کامپیوتر

قطعات قدیمی و آسیب دیده کامپیوتر مانند: برد مادر، کیبورد، موس، هارد، کیس، کارت گرافیک، هارد و سایر لوازم دیگر خریداری می شود. از ویژگی های بارز مجموعه خریدار این است که کلیه مواد ضایعاتی کامپیوتری ، سیستم های قدیمی و قطعات سوخته یا آسیب دیده را یکجا و به صورت نقد خریداری می کند.

بنابراین پیشنهاد ما به کاربران عزیز این است که، چنانچه قصد فروش ضایعات کامپیوتری، رایانه های سوخته و قدیمی یا سایر قطعات جانبی دیگر را دارید، دیگر به فکر شرکت در مزایده ها نباشند، فقط کافیست از طریق یک تماس تلفنی از مجموعه ما بخواهید تا تمام ضایعات اسقاطی کامپیوتر شما را خریداری کنند.

مرکز خریدارِ برای کسانی که قصد فروش ضایعات کامپیوتر را دارند، مورد اطمینان است. گاهی برخی از مجموعه های نامعتبر برای خرید این مواد اقدام می کنند و آن ها را با قیمت بسیار پائینی نسبت به قیمت واقعی آن ها، از کاربر خریداری می کنند. از این رو توصیه می کنیم که هنگام فروش قطعات و ضایعات رایانه خود دقت کافی را داشته باشید و بهترین و معتبرتربن مراکز خرید را جهت فروش ضایعات انتخاب کنید.

 

خرید ضایعات کامپیوتر توسط مجموعه خریدارِ 

شرکت در مزایده م زمان بر است و هم کار پیچیده است، اینکه قطعات کامپیوتری را به رقمی به فروش برسانی و اینکه آیا این قطعات بعد از فروش بازیافت می شوند و یا به محیط زیست ضرر می رسانند دغدغه بسیاری از شما عزیزان می باشد از همین رو نیازمند مجموعه هستید که دیگر نخواهید زمان برای شرکت در مزایده ها بگذارید، مجموعه خریدارِ کامپیوتر تمام قطعات شما را یک جا خریداری می کند و پول آن را به صورت نقدی در همان لحظه پرداخت می کند، قیمت ضایعات کامپیوتر با توجه به نوع و تعداد آن  متفاوت است. به همین دلیل قیمت ثابتی برای آن ها وجود ندار شما کاربران عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت  واقعی ضایعات کامپیوتر می توانید از طریق تماس تلفن اطلاع لازم را بدست آورید. به طور کلی این مجموعه خریدارِ از معتبر ترین مراکز خرید ضایعات در شهر تهران می باشد.

4/5 - (4 votes)
Call Now Buttonتماس فوری با ما