برای فروش ضایعات خود به کجا مراجعه کنیم؟

شاید برایتان پیش آمده است که بخواهید ضایعات مانده در دستتان را به فروش برسانید. اما با خرید و فروش ضایعات هیچ آشنایی نداشته باشید. در دنیای مدرن برای فروش ضایعات نیازی نیست منتظر صدای بلندگوی وانتی کوچه گرد باشید. بلکه مرکز فروش ضایعات فراوانی در سطح کشور وجود دارند. برای پی بردن به چگونگی فروش زباله های قیمتی،‌ در یکی از بهترین مرکز فروش ضایعات با ما همراه باشید. یکی از این مراکز خریدارِ می باشد. 

دسته بندی اشیاء بازیافتی در فروش ضایعات

قبل از شروع بحث فروش ضایعات،‌ بیاید با مفهوم ضایعات آشنا شویم. اینکه چه چیزهایی را به عنوان ضایعات می توانیم به مراکز فروش، تحویل دهیم. در واقع  به دسته ای از مواد دور ریختنی که قابلیت بازیافت و تغییر پذیری را دارند، ضایعات می گویند. فروش ضایعات عموما به صورت فلزی، غیرفلزی،‌ الکتریکی و مواد شیمیایی مشاهده می‌شوند. اگر قصد فروش ضایعات یکجا را دارید ما به شما مجموعه خریدارِ را پیشنهاد می کنیم.

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم.

کسب اطلاع از قیمت خرید ضایعات ، همین حالا با ما تماس بگیرید!!

 

دسته بندی در فروش ضایعات

  • ضایعات فلزی: به هر چیز فلزی غیرکاربردی که جنس آن از آهن،‌ چدن،‌ آلومینیم و… است. ضایعات فلزی می گویند. فروش ضایعات فلزی به شکل خام و یا محصول آماده ی غیر کاربردی مانند ابزار آلات خودرو،‌‌ قوطی های فلزی،‌ پیچ و مهره و.. صورت می گیرد

 

  • ضایعات غیر فلزی: به هر چیز دور ریختنی خشک که جنس آنها از فلز نیست ضایعات غیر فلزی می گویند. این مواد از قبیل پلاستیک،‌ کارتن،‌ شیشه،‌ لوازم چوبی و…هستند.معمولا فروش ضایعات غیر فلزی به صورت عمده می باشد.

 

  • ضایعات الکتریکی: هر وسیله ی برقی که خاصیت اولیه ی خودش را برای کاربر از دست داده در گروه ضایعات الکتریکی قرار می‌گیرد. زیرگروه ضایعات الکتریکی وسایلی همچون کامپیوتر،‌ تلویزیون،‌ لوازم برقی کار افتاده و موبایل است.

 

  • ضایعات مواد شیمیایی: به ضایعات تشکیل شده از موادی مانند روغن‌ها، حلال‌‌ها،‌ رنگ‌ها‌ها، اسیدها،‌ بازها وکادیوم‌ها ضایعات مواد شیمیایی می‌گویند. از آنجایی که این نوع از ضایعات دارای فلزات سنگین و رادیواکتیو هستند. بازیافت سریع آن‌ها کمک شایانی به محیط زیست می‌کند.

 

معرفی یکی از بهترین مراکز خرید و فروش ضایعات

 فروش ضایعات به دو روش مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است. در روش مستقیم واسطه ای میان خریدار و فروشنده وجود ندارد. در این روش شما با مراکز خرید و فروش ضایعات متعددی روبه‌رو هستید.

بنابراین برای فروش به صرفه‌ی اشیای بازیافتی نیاز دارید به دنبال خریدارنی با تجربه و قابل اعتماد باشید. خریدار واقعی با  قرار دادن اطلاعاتی از قبیل وزن و قیمت به روز ضایعاتی که برای فروش دارید،‌  این اطمینان را به شما می‌دهد که سرتان را کلاه نرفته است.

در واقع رضایت واقعی را از فروش کسب می‌کنید. اما در روش غیر مستقیم سایت ها و کانال های اجتماعی واسطه ای بین شما و خریدار ضایعات هستند. در این سایت ها  قیمت ضایعات متفاوت است.

امکان دارد با قیمت انبارها و بازارهای ضایعات یکی نباشد.در سایت های خرید و فروش اشیای بازیافتی، قیمت ضایعات را بر اساس نموداری به صورت خرده بار و عمده بار به نمایش گذاشته می‌شود.

شما می توانید بر اساس دسته بندی ذکر شده در ابتدای مقاله ،‌ ضایعات خود را به فروش برسانید. البته با توجه به نوسانات شدید بازار،‌ ابتدا از بروز رسانی لحظه ای قیمت ها اطمینان حاصل کنید. سپس اقدام به فروش کنید.

بدون شک می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید و فروش ضایعات،  مرکز خریدارِ می باشد. از ویژگی‌های بارز مجموعه ی خریدارِ،‌ پذیرش هر نوع ضایعات در انبار است.  از خدمات این تیم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدماتی که توسط مجموعه خریدارِ ارائه می شود 

  • خرید ضایعات روغن سوخته سالم و یا برگشتی
  • خرید ضایعات فلزی (آهن،‌ چدن،‌ میلگرد،‌‌ آلومینیم،‌‌ مس و…)
  • خرید ماشین آلات قراضه و فرسوده
  • خرید انواع ضایعات کامپیوتر
  • خرید انواع تایر فرسوده
  • خرید لاستیک فرسوده کامیون
  • خرید ضایعات گوالینزه (زیر مجموعه ای از ضایعات فلزی و آهنی می باشد)

 

خریدارِ مرکز خرید و فروش انواع ضایعات

مرکز خرید وفروش ضایعات خریدارِ،  خدمات دهی خود را به شرکت ها و سازمان‌های زیادی ارائه می کند. ادارات با فروش  یکجای ضایعات به مرکز خریدارِ براحتی از درد سر اتلاف وقت در مزایده خلاص می شوند.

چرا که شعار ضایعات کارهای ما،  خرید عمده ویک جای ضایعات با بالاترین قیمت و به صورت نقدی  در سراسر کشور می باشد. مجموعه‌ی خریدارِ ،  محصولات بازیافتی مشتری را دقیقا براساس وزن (کیلوگرم) ،‌ عملکرد و جنس آنها خریداری می کند.

معمولا ضایعاتی مانند موتور خودروی فرسوده و لوازم جانبی وسایل برقی از نظر ارزش خریداری، در رتبه ی بالاتری قرار دارند. و در حالت کلی می‌توان گفت اشیای بازیافتی فلزی نسبت به دیگر ضایعات،‌ قیمت بالایی دارند.

با توجه به محل فروش ضایعات ،‌ مشتریان پایتختی عزیز می توانند برای فروش ضایعات در تهران  با مراجعه به مرکز خریدارِ در کمترین زمان و بیشترین قیمت،‌ زباله های بازیافتی خود را به فروش برسانند.

اگر به هر دلیلی امکان مراجعه به مرکز ما را ندارید. فقط کافی است با شماره ی کادر خریدارِ تماس حاصل فرمایید. تا کارکنان مجموعه ی ما در آدرس مورد نظرتان حاضر گردند.

و با پرداخت نقد در محل، ضایعات مشتری عزیز را خریداری کنند. مشتریان عزیز قبل از فروش،‌ می توانند با بهره گیری از مشاوره ی کارشناسان خریدارِ با نگرشی باز اقدام به معامله کنید. چرا که هدف مرکز خریدارِ در وهله ی اول رضایت مشتری می باشد. چیزی که در طول سالیان به اثبات آن پرداخته ایم.

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم.

کسب اطلاع از قیمت خرید ضایعات ، همین حالا با ما تماس بگیرید!!

4.5/5 - (2 votes)
Call Now Buttonتماس فوری با ما